دانلود Age of War 2 1.0.8.1 بازی دفاعی دوران جنگ 2 اندروید + مود

      دیدگاه‌ها برای دانلود Age of War 2 1.0.8.1 بازی دفاعی دوران جنگ 2 اندروید + مود بسته هستند

دانلود Age of War 2 1.0.8.1 بازی دفاعی دوران جنگ 2 اندروید + مود

Age of War 2 بازی “ دوران جنگ 2 ” ترکیبی از _blank برای دستگاه های اندروید می باشد. تجربه‌ ای از رکوردزنی در رقابتی نزدیک و رو در رو با حریفان است تا در مبارزه‌ ای نزدیک سعی کنید بر حریف‌ تان چیره شوید. در جریان بازی باید با ساخت واحدهای دفاعی که هر کدام دارای میزان سلامت و قدرت ضربه‌ مشخصی هستند، نیروهای دشمن را که به سمت پایگاه شما می‌ آیند متوقف کرده و آن ها را در هم بشکنید، جادوهای سراسری مخرب مانند شهاب سنگ، رعد و برق را اعمال کرده و یا بمب‌ افکن‌ های جنگ جهانی را فراخوانی کنید تا میدان نبرد را پاکسازی نمایند.

یکی از محبوب‌ ترین بازی‌ های کلاسیک فلش از وب به موبایل آورده شده است!

Age of War 2 قابلیت ساخت سازه‌ های دفاعی را می‌دهد که از جمله آن ها می‌ توان به پرتاب سنگ یا توانایی‌ هایی مانند سقوط شهاب‌ سنگ اشاره کرد که کاربرد بسیاری برای برتری بر حریف دارند. محیط‌ های متنوع از نبردهای صحرایی گرفته تا نبردهایی در محیط جنگلی، مانع تکراری شدن بازی از نظر بصری می‌ شود. هر چند این بازی ظاهری ساده دارد، اما تنوع نژاد‌ی نیروها مانند افسانه‌ های مصری، نیروهای رومی یا نیروهای غار نشین در بازی دیده می‌ شوند.

نحوه بازی کردن بدین شکل است که در شروع بازی، در دو طرف صفحه‌ نمایش دو پایگاه قرار دارد که هر تیم بتواند پایگاه حریف را نابود کند، برنده است. شما باید به واسطه‌ پول‌ خود سرباز بسازید و سیستم دفاعی پایگاه خود را بروزرسانی کنید. با کشتن سربازان نیز می‌ توانید پول دربیاورید و از سربازهای قوی‌ تری استفاده کنید، با ساختن پیاده نظام به تنهایی نمی‌توانید برنده شوید؛ بلکه باید نحوه درست ساختن پیاده نظام‌ها را در نظر داشته باشید.

ویژگی های بازی اندروید Age of War 2 :

  • استفاده از اسپارتان مهاجم، جنگجوی آنوبیس، جادوگران، شوالیه ‌ها، تفنگداران، سایبورگ ‌ها و غیره
  • ارتشی عظیم را از غارنشین‌ های دایناسور سوار تا تانک ‌های جنگ جهانی
  • در فضاهای متنوع تاریخی به همراه کاراکترهای مختلف
  • شرکت در جنگ های انسان های اولیه تا جنگ های مدرن
  • یک بازی استراتژیک دارای چهار درجه مختلف و دشوار
  • مبارزه در 7 دوره مختلف در تاریخ و ساخت 29 ارتش
  • استفاده از جادوهای مختلف برای کسب پیروزی
  • مبارزه با دشمنان در زمان های مختلف تاریخی
  • تلاش برای رسیدن به پیروزی در هر دورانی
  • بدست آوردن طلا و غنیمت جنگی

اگر به دنبال یک بازی سرگرم‌ کننده و شدیدا اعتیاد آور هستید، به هیچ‌ وجه Age of War 2 را از دست ندهید؛ بازی‌ ای که از طریق آن می‌ توانید در قالب ملیت‌ های مختلف در بازه‌ های زمانی متفاوت بازی کنید و به هیچ وجه احساس خستگی نکنید. در ضمن می توانید با مطالعه پست، مشاهده مقادیر درج شده در ابتدای پست، امتیاز کاربران گوگل پلی، مشاهده تریلر و اسکرین شات های موجود بهترین تصمیم را برای نصب این بازی بگیرید.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Age of War 2 1.0.8.1 بازی دفاعی دوران جنگ 2 اندروید + مود