دانلود Almost a Hero 1.6.2 بازی تجمع قلدرهای ساده زیست اندروید

      دیدگاه‌ها برای دانلود Almost a Hero 1.6.2 بازی تجمع قلدرهای ساده زیست اندروید بسته هستند

دانلود Almost a Hero 1.6.2 بازی تجمع قلدرهای ساده زیست اندروید

Almost a Hero عنوان_blank ( Role Playing ) می‌ باشد که برای سیستم عامل اندروید و IOS عرضه شده است. داستان بازی درباره 9 شخصیت، از بی‌ خاصیت‌ ترین احمق‌ ها است که عازم یک مأموریت می‌ شوند و رویای شوالیه‌ ای جنگجو شدن و قهرمان بودن را در سر دارند. این شخصیت‌ ها در یک روستای کوچک زندگی می‌کنند و به نوعی ساکنین بومی و محلی به حساب می‌ آیند تا اینکه با ورود دشمنان مختلف به این روستا، این افراد عظم خود را برای نبرد و ایستادگی مقابل رقبا جزم می‌کنند. شما یکی از این شخصیت‌ ها خواهید بود که در ابتدا و با توضیحات راوی و گرفتن حلقه‌ ای مخصوص، به جنگ با سایر دشمنان خواهید رفت.

گیم‌ پلی Almost a Hero با توجه به سبک نقش‌ آفرینی کلیکی، بسیار مورد پسند عموم قرار گرفته زیرا در این سبک از بازی آن‌ هم روی دستگاه هوشمند اندروید؛ به دلیل وجود سیستم لمس با انگشت، هیجان و تنش مبارزات و همچنین خستگی انگشتان دست بسیار بالا است. تمام جزئیات را همان ابتدا به مخاطب نشان نمی‌ دهد و با گذر مراحل با پیشرفت بازیکنان، دشمنان قوی تر، بخش‌ های جدید و چالش‌ هایی بیشتر و در آن طرف جوایز و امتیازاتی بهتر را رو خواهد کرد. با افزایش تعداد قهرمانان در میدان مبارزه، شکست دادن دشمنان مثل قبل راحت نخواهد بود و اگر با استفاده کردن سکه‌ ها و امتیازات قدرت‌ های ویژه هر شخصیت را آزاد کنید و این امر کمی هم راحت شود، تعدد زیاد آنان به چالشی مهیج و قابل قبول تبدیل خواهد شد که بعد از دقایقی، از فرط لمس کردن‌ های زیاد و گذر زمان انگشتتان لمس و بی‌ حس خواهد شد!

ویژگی های بازی Almost a Hero اندروید :

  • عتیقه‌ های افسانه ای جدید برای آزاد کردن پس از مرحله 300
  • آیتم‌ های جدید تجارت برای افزایش پیشرفت شما
  • شرکت در مبارزات و از بین بردن دشمنان
  • 35 مأموریت جدید در حالت ماجراجویی
  • دارای گرافیک بی نظیر و فضای فانتزی
  • 16 نشان جدید برای حلقه‌ های شما
  • اکشن فانتزی با گیم پلی جذاب
  • 10 چالش زمانی جدید

همین حالا می توانید جدیدترین نسخه Almost a Hero را از وب سایت اندروید ایران دانلود کنید، در ضمن می توانید با مطالعه پست، مشاهده مقادیر درج شده در ابتدای پست، امتیاز کاربران در گوگل پلی، مشاهده تریلر و اسکرین شات های موجود بهترین تصمیم را برای نصب بازی تجمع قلدرهای ساده زیست بگیرید.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Almost a Hero 1.6.2 بازی تجمع قلدرهای ساده زیست اندروید