دانلود Angry Neighbor Full 11.1 بازی ماجراجویی همسایه عصبانی اندروید

      دیدگاه‌ها برای دانلود Angry Neighbor Full 11.1 بازی ماجراجویی همسایه عصبانی اندروید بسته هستند

دانلود Angry Neighbor Full 11.1 بازی ماجراجویی همسایه عصبانی اندروید

Angry Neighbor – بازی ” همسایه عصبانی ” اثری جدید، زیبا در سبک برای دستگاه‌ های هوشمند اندروید می باشد. کاوش خانه همسایه و باز کردن راز های او 😁 خانه جدید در یک منطقه آرام و سوت و کور در بیرون از شهر خریده خریده اید تا بتوانید از فشار عصبی و شلوغی های شهر به دور باشید، اما طولی نمی کشد که دلخوشیتان به پایان می رسد و هر آن چه در خیال خود از یک زندگی آرام تصور می کردید پایدار نبود. همسایه بغلی که به تازگی به خانه جدیدش اسباب کشی کرده است یک انسان کاملا غیر قابل تحمل و فردی مرموز است و کارهایی انجام می دهد که تعجب شما را بر انگیخته است. همسایه عصبانی با بلند کردن صدای ضبط صوت در نیمه شب و لنگ ظهر، پرتاب کردن زباله ها از پنجره به سمت حیاط خانه همسایه اش و رها کردن سگ همسایه برای گاز گرفتن رهگذر های دیگر به طور 24 ساعته سعی در آزار شما دارد.

بازی به صورت اول شخص صورت می پذیرد و کنترل و هدایت کارکتر اصلی در دستان شماست، کنترل بازی را به دست بگیرید و در خانه همسایه خود به کاوش بپردازید و تمام راز هایش را بر ملا کنید. در Angry Neighbor تمام تلاش خود را کنید تا انتقام دمار از روزگار همسایه عصبانی خود در بیاورید و همان طور که حتما به خاطر دارید هدف شما در بازی عبور از تله های همسایه است و باید مراقب باشید و از تله ها دوری کنید و بدین ترتیب امتیاز کسب کنید و مراحل را با موفقیت پشت سر بگذارید. بخش موسیقی و صداگذاری بازی نیز در سطح قابل قبولی قرار دارد و با اینکه عملا موزیک‌ ها محدود هستند و صداگذاری به‌ خصوصی برای محیط در نظر گرفته نشده است؛ اما به‌ صورت کلی بخش صداگذاری بازی نیز در سطح معقولی قرار دارد.

ویژگی های بازی اندروید Angry Neighbor :

  • سپری شدن در مکان ها و شرایط با ویژگی های مختلف
  • استفاده از مهارت های خود جهت صعود به مکان های متنوع
  • گرافیک شگفت انگیز سه بعدی و وجود طرح های فانتزی
  • لذت بردن از ساعت ها گیم پلی روان و خارق العاده
  • کاوش خانه همسایه و رفتن به مکان های مختلف
  • وجود انواع و اقسام تله های مختلف
  • دوری از انواع تله و دام های همسایه
  • وجود مراحل چالش برانگیز در بازی
  • صداگذاری دلنشین در محیط بازی
  • رابط کاربری و کنترل آسان

اگر به بازی‌ های ماجراجویی با چاشنی طنز علاقه دارید، هم‌ اکنون می‌ توانید جدیدترین نسخه کامل Angry Neighbor را از وب سایت اندروید ایران برای تبلت یا گوشی مبتنی بر اندروید خود دانلود کنید و ساعت ها سرگرم شوید؛ در ضمن می توانید با مطالعه پست، مشاهده مقادیر درج شده در ابتدای پست، امتیاز کاربران گوگل پلی، مشاهده تریلر و اسکرین شات های موجود بهترین تصمیم را برای نصب این بازی بگیرید.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Angry Neighbor Full 11.1 بازی ماجراجویی همسایه عصبانی اندروید