دانلود App Ops Pro 2.1.8 مدیریت و تغییر دسترسی برنامه های اندروید

      دیدگاه‌ها برای دانلود App Ops Pro 2.1.8 مدیریت و تغییر دسترسی برنامه های اندروید بسته هستند

دانلود App Ops Pro 2.1.8 مدیریت و تغییر دسترسی برنامه های اندروید

App Ops Pro – Permission manager برنامه ای بی نظیر برای تمامی کاربران اندرویدی است که با استفاده از آن خواهند توانست به راحتی دسترسی های مورد نیاز اپلیکیشن ها را مدیریت کرده و در صورت نیاز برخی از آن ها را مسدود کنند. هریک از برنامه‌ هایی که بر روی تلفن یا تبلت خود نصب می‌ کنیم مجموعه‌ ای از دسترسی‌ ها را دارند، اما گاهی اوقات دسترسی‌ های بعضی برنامه‌ ها از آنچه باید باشد فراتر رفته و غیر ­قابل­ قبول می‌ شود.

قطع دسترسی برنامه های نصب شده اندروید بدون نیاز به روت

به عنوان مثال برنامه _blank هیچ دلیلی ندارد که به پیامک‌ های موبایل شما دسترسی داشته باشد یا یک برنامه تقویم برای چه به دوربین موبایل دسترسی داشته باشد؟ البته گاهی اوقات این دسترسی‌ ها دلایل خاصی هم دارند که در توضیحات آن ها در مارکت ذکر شده است، با این وجود همیشه باید هنگام نصب برنامه‌ های ناشناخته دقت لازم را داشت. حال اگر به هر دلیلی تمایل دارید تعدادی از دسترسی ها از اپلیکیشن ها به خصوص اپ های غیر معروف و غیر معتبر را بگیرید به لطف اپلیکیشن App Ops – Permission manager این کار به سادگی انجام می شود.

یکی از مهمترین ویژگی هایی که موجب شده است این اپلیکیشن جزو برترین های موجود در این زمینه به شمار رود، نیاز نداشتن دسترسی به روت است؛ به این صورت که پس از نصب برنامه App Ops لیستی از اپلیکیشن ها برای کاربران به نمایش در می آید و با انتخاب هر اپلیکیشن لیست تمامی ها قابل مشاهده می باشد و بدین ترتیب خواهید توانست دسترسی های غیر ضروری را حذف کرده و برنامه را مجدد نصب کنید تا نسخه ای با دسترسی های انتخابی شما بر روی دستگاه هوشمندتان فعال شود.

قابلیت های برنامه App Ops – Permission manager اندروید:

  • مدیریت و مسدود سازی مجوز و دسترسی ها به صورت تکی و گروهی
  • نمایش تمامی اپلیکیشن های نصب شده بر روی دستگاه
  • پشتیبانی از اندروید Lollipop, Marshmallow و Nougat
  • نمایش کامل تمامی دسترسی برنامه های نصب شده
  • دارای رابط کاربری با سبک متریال دیزاین
  • پشتیبانی از چندین کاربر و و حالت کار
  • پشتیبانی از CyanogenMod’s

جدیدترین نسخه پریمیوم و آنلاک شده اپلیکیشن App Ops – Permission manager را می توانید از اندروید ایران دریافت کنید.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود App Ops Pro 2.1.8 مدیریت و تغییر دسترسی برنامه های اندروید