دانلود AppBlock – Stay Focused Pro 1.3.1 بلاک کردن برنامه های اندروید

      دیدگاه‌ها برای دانلود AppBlock – Stay Focused Pro 1.3.1 بلاک کردن برنامه های اندروید بسته هستند

دانلود AppBlock – Stay Focused Pro 1.3.1 بلاک کردن برنامه های اندروید

دانلود AppBlock Pro – Stay Focused برنامه بلاک کردن نرم افزار های گوشی اندرویدیAppBlock – Stay Focused Pro برنامه ای حرفه ای برای بلاک و مسدود سازی دیگر اپلیکیشن ها در بازه های زمانی مختلف می باشد که برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. این برنامه به شما کمک می کند تا به صورت موقت اپلیکیشن ها و اطلاع رسانی هایی را که حواس شما را پرت می کنند بلاک کرده و نمایش داده نشوند. شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که کاری مهم داشته باشید اما با دیدن اطلاع رسانی های برنامه هایی نظیر پیام رسان ها کار خود را رها کرده و با آن ها سرگرم شوید و زمان خود را از دست بدهید. اما با داشتن این برنامه می توانید هر نرم افزاری را در هر زمان و تاریخی برای مدتی محدود مسدود کرده تا دیگر اطلاع رسانی های آن را مشاهده نکنید.

با به پایان رسیدن زمان برنامه ها بار دیگر به صورت خودکار اجرا شده اطلاعیه های شما به نمایش گذاشته می شوند. محدوده یه زمانی خاصی را برای برنامه تعریف کنید تا به صورت خودکار هر روز برنامه ها را مسدود کند. علاوه بر این می توانید برنامه AppBlock Pro خود را توسط الگو یا پین رمزگذاری کرده و نگذارید کسی بدون اجازه به شما نفوذ کند. همچنین می توانید تمامی برنامه ها را مسدود کنید و تنها لیستی سفید از برنامه هایی که می خواهید اجرا شوند تهیه کنید.

ویژگی های نرم افزار AppBlock Pro – Stay Focused اندروید:

  • ایجاد چند پروفایل منحصر به فرد برای خود و مسدود سازی چند برنامه با فعال سازی پروفایل
  • غیر فعال سازی اعلان های هر برنامه برای جلوگیری از حواس پرتی شما
  • بهترین برنامه برای مدیریت و مسدود سازی برنامه ها توسط والدین
  • محافظت از برنامه AppBlock Pro خود توسط پین کد و الگو
  • مسدود سازی تمامی برنامه ها و تهیه لیست سفید
  • بلاک و مسدود سازی برنامه اعتیاد آور و وقت گیر
  • محیط کاربری UI ساده و بی نظیر

هم اکنون می توانید جدیدترین نسخه آنلاک شده و فول برنامه AppBlock Pro را از وب سایت اندروید ایران به صورت کاملا رایگان دریافت نمایید.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود AppBlock – Stay Focused Pro 1.3.1 بلاک کردن برنامه های اندروید