دانلود APUS Browser 1.6.9 مرورگر سبک و سریع اپوس برای اندروید

      دیدگاه‌ها برای دانلود APUS Browser 1.6.9 مرورگر سبک و سریع اپوس برای اندروید بسته هستند

دانلود APUS Browser 1.6.9 مرورگر سبک و سریع اپوس برای اندروید

APUS Browser – Fast Download به فارسی اپوس بروزر عنوان  مرورگر وب ساده، کم حجم و پر سرعت می باشد که برای سیستم عامل منتشر شده و بی شک یکی از بهترین مرورگرهای موجود در مارکت های اندرویدی می باشد. این مرورگر با حذف امکانات غیر ضروری و اضافی و همچنین افزایش امنیت خود توانسته است در مدت زمان کوتاهی در معروفیت زیادی در میان کاربران دیوایس های هوشمند برسد. از قابلیت کلیدهای میانبر نامحدود برنامه استفاده کرده و تنها با یک بار لمس صفحات مورد علاقه خود را با حداکثر سرعت بازکنید، موتور جست و جوی مورد علاقه خود را انتخاب کرده تا در صورت نوشتن هر چیزی بهترین نتیجه را از آن دریافت نمایید.

APUS Browser کم حجم ترین مرورگر اندرویدی با پشتیبانی از زبان فارسی

هنگام نوشتن هر گونه آدرس وبسایت برنامه به صورت هوشمند آدرس را حدس زده و آن را برای شما تکمیل می کند، به راحتی چندین زبانه را ایجاد کرده و بدون افت سرعت در میان آن ها به وبگردی خود بپردازید. در صورتی که می خواهید هیچگونه رد پایی از خود به جای نگذارید حالت ناشناس را فعال کرده و مطمئن باشید هیچ گونه تاریخچه و یا کوکی از شما به جای نمی ماند. برای خسته نشدن چشمتان در تاریکی از حالت شب استفاده کرده تا میزان ضرر نور صفحه نمایش را به چشمان خود به حداقل میزان ممکن برسانید.

مرورگر APUS Browser دارای یک دانلود منیجر اختصاصی بوده که با الگوریتم های پیشرفته خود می تواند سرعت دریافت اطلاعات را تا میزان زیادی افزایش دهد، علاوه بر این گزینه جست و جوی صوتی گوگل نیز در آن تعبیه شده تا دیگر نیاز به تایپ کردن نباشد. در صورتی که حجم اینترنت شما رو به پایان است و نیازی به تصاویر و فایل های فلش اجرایی در سایت ها ندارید، می توانید حالت No-Image mode را فعال کرده تا دیگر هیچگونه تصویری بارگذاری نشده و علاوه بر ذخیره حجم اینترنت سرعت وبگردی شما تا چندین برابر افزایش یابد.

ویژگی های مرورگر وب اپوس APUS Browser اندروید:

  • دارای حالت ناشناس برای مرور خصوصی صفحات و حفظ حریم خصوصی
  • توانایی ایجاد و مدیریت همزمان چند زبانه بدون افت سرعت
  • قابلیت افزایش سرعت وبگردی با جلوگیری از لود تصاویر
  • حالت بازی برای اجرای تمام صفحه بازی های تحت وب
  • دارای گزینه Speed mode برای افزایش سرعت بی نظیر
  • تکمیل و اصلاح آدرس های تایپ شده توسط شما
  • انتخاب موتور جست و جوی مورد علاقه خود
  • تعریف کلید های میانبر متعدد و فراوان
  • رابط کاربری ساده و بسیار آسان
  • سرعت بالا در مرور صفحات وب
  • دارای دانلود منیجر اختصاصی

زبان های پشتیبانی شده:

انگلیسی، دویچ، اسپانیایی، فرانسه، پرتغالی (برزیل)، پرتغالی (پرتغال)، فارسی، ترکی، اندونزیایی، ایتالیایی، العربیه و….

جدیدترین نسخه مروگر سریع و کم حجم APUS Browser – Fast Download را می توانید به صورت رایگان از وب سایت اندروید ایران دریافت نمایید.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود APUS Browser 1.6.9 مرورگر سبک و سریع اپوس برای اندروید