دانلود Battle Bay 2.4.15107 بازی اکشن جنگ خلیج اندروید + دیتا + مود

      دیدگاه‌ها برای دانلود Battle Bay 2.4.15107 بازی اکشن جنگ خلیج اندروید + دیتا + مود بسته هستند

دانلود Battle Bay 2.4.15107 بازی اکشن جنگ خلیج اندروید + دیتا + مود

Battle Bay یکی از پرطرفدارترین و هیجان برانگیزترین _blank برای دستگاه های اندرویدی می باشد. در بازی نبرد ساحلی شما با استفاده از قایق‌ های قابل ارتقا و انواع سلاح‌ های مختلف که زمان خشاب‌ گذاری طولانی، اما قدرت بالایی دارند برای به راه انداختن آشوب در دریاهای آزاد، با دیگر رقبا به مبارزه می‌ پردازید. در Battle Bay نوع استفاده از سلاح‌ ها و حرکات قایق مشابه با بازی World of Tanks است؛ اما سرعت بازی Battle Bay بیشتر و بُعد تاکتیکی آن کمتر است. هر کشتی که در بازی و بر روی آب ها وجود دارد دشمن شما محسوب می شود. در اتحادیه های جنگی عضو شوید و در حالی که دشمنان را یکی پس از دیگری به کام مرگ می فرستید، با هم تیمی ها چت کنید. لیدربرود تمام عیاری برای بازیکنان در نظر گرفته شده است تا بتوانید تیم خود را به صدر جدول رقابت ها برسانید و باید توجه داشته باشید که با داشتن یک استراتژی هوشمند می توانید آن را شکست دهید و به پیروزی برسید.

دانلود Battle Bay بازی اکشن نبرد خلیج اندروید + مود + دیتا

در بازی نبرد خلیج خبری از جنگنده های زمینی نیست و شما باید یک کشتی با توجه به توانایی های منحصر به فرد انتخاب کنید، کشتی های موجود بر اساس قدرت و تجهیزاتی که دارند رده بندی شده اند که با توجه به نیاز خود باید از بین آن ها انتخاب کنید؛ بعد از انتخاب کشتی و اسلحه های مورد نیاز برای نبرد جنگ های ساحلی آماده شوید. این بازی در حقیقت شما را در مقابل بازیکنان واقعی از سراسر این کره خاکی محک می زند و باید آماده یک بازی هیجان انگیز و چالش برانگیز شوید. موقعیت شما برای نبرد های خلیجی در اطراف ساحل می باشد، با این تفاسیر یا در جنگ پیروز می شود و یا اینکه در ساحل غرق خواهید شد. با توجه به استراتژی خود در نبرد ها، اسلحه هایی متناسب با شگرد خود انتخاب کنید تا بتوانید دشمنان خود را شکست دهید.

ویژگی های بازی Battle Bay اندروید :

  • وجود طیف متنوعی از کشتی ها، سلاح ها و آیتم های مختلف و امکانات شخصی ‌سازی
  • مبارزه با رقیبان و بازیکنان مختلف به صورت جهانی ( جنگ های ریل تایم )
  • طیف متنوعی از سلاح ها، مهمات، نارنجک، تجهیزات زرهی، آیتم هاو غیره
  • نبردی جذاب و پرهیجان بر اساس به کارگیری استراتژی های منحصر به فرد
  • دارا بودن سلاح‌ ها، توانایی ‌ها و امکانات شخصی ‌سازی کشتی ‌ها
  • گرافیک خارق العاده و بی نظیر همراه با لوکیشن های بی نظیر
  • امکان تشکیل گروه‌ های 5 به 5 برای نبرد در اقیانوس ها
  • امکان پیوستن به دوستان و تشکیل یک تیم قدرتمند
  • هیجانی به یاد ماندنی از نبرد تیم های مختلف
  • امکان انتخاب کشتی ‌ها و سلاح های متنوع
  1. بازی آنلاین بوده و اتصال اینترنت پایدار به صورت دائمی الزامیست.

اگر دل تان برای یک بازی مولتی پلیر جذاب و اکشن تنگ شده و به دنبال یک بازی مهیج برای گذراندن اوقات خود هستید؛ Battle Bay می تواند گزینه مناسبی باشد. جدیدترین نسخه + نسخه مود شده ( No skill cool down ) به همراه دیتا بازی را می توانید از وب سایت اندروید ایران به صورت رایگان و لینک مستقیم دانلود کنید.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Battle Bay 2.4.15107 بازی اکشن جنگ خلیج اندروید + دیتا + مود