دانلود Bike Club 1.2.0 بازی آرکید باشگاه دوچرخه سواری اندروید

      دیدگاه‌ها برای دانلود Bike Club 1.2.0 بازی آرکید باشگاه دوچرخه سواری اندروید بسته هستند

دانلود Bike Club 1.2.0 بازی آرکید باشگاه دوچرخه سواری اندروید

Bike Club بازی ” باشگاه دوچرخه سواری ” اثری جدید و سرگرم کننده در سبک و برای دستگاه‌ های هوشمند اندروید می باشد. در این بازی شما بر دوچرخه های مختلف سوار می شوید و در انواع مکان های متنوع به دوچرخه سواری می پردازید، با شخصیت‌ های مختلف که در طول بازی و آپدیت‌ های بعدی قابل استفاده خواهند شد باید رکاب بزنید و پرچم‌ های نقاط پایان را فتح کنید، مسیری که در پیش رو دارید با انواع اقسام موانع و تنها وسیله نقلیه‌ تان، دوچرخه‌ های دست‌ سازی است که گاهی حکم تانکی پر تحرک و صد البته مکانیکی را دارد.

اما Bike Club فقط به پا زدن بدون هدف و آلایش ختم نمی‌شود، میان مسیر آن‌ قدر آیتم، مانع و چیزهای متعدد و مختلفی را مشاهده خواهید کرد که حد و مرزی ندارد. هنگامی که درحال پا زدن، تک چرخ‌ زنان از پنچر شدن لاستیک جلویی در حال گریز هستید، فرود آمده و سیبل‌ هایی آویزان شده را با اسلحه مخصوص خود قلع و قمع می‌کنید. ناگهان از تپه‌ ای فرود آمده و مجددا به مکانی تازه و مهیج قدم خواهید گذاشت و کماکان اتفاقات هیجان انگیز و سریعی را به چشم خواهید دید. شاید این کار در ابتدا کمی سخت و غیر قابل کنترل باشد و به محض ورود به داخل محیط بازی، با اولین تک چرخ نقش بر زمین شوید و نتوانید متراژ زیاد و قابل توجهی را طی کنید؛ اما با تمرین، آزمون و خطا و تکرارهای مجدد، به نوعی فوت کوزه‌ گری این کار دستتان خواهد آمد.

ویژگی های بازی اندروید Bike Club :

  • دوچرخه سواری در کوه و جنگل با گرافیک دو بعدی و جزئیات بالا
  • وجود چشمه‌ هایی از هنر، خلاقیت و اتفاقاتی نو در
  • ارتقا و بهبود شخصیت ها و اسلحه های خود
  • رقابت با دوستان خود از طریق فیس بوک
  • تعداد زیادی از حرکات ها برای انجام دادن
  • امکان ارتقا دوچرخه برای افزایش قدرت
  • ساخت و ساز و ترکیب وسایل با یکدیگر
  • جمع آوری دستاوردها و جوایز مختلف
  1. برای بازی Bike Club نسخه مود موجود نیست، به محض ریلیز به باکس دانلود اضافه خواهد شد.

هیچ بهانه‌ ای برای تجربه نکردن Bike Club قابل توجیح نمی‌ باشد. این عنوان زیبا، سرگرم کننده و خوش ساخت تمامی سلایق را در بر می‌گیرد و بدون شک ذائقه گیمران سخت گیر را نیز شامل می‌ شود زیرا برای یک اثر ساده و کم خرج که فقط قرار است لذت را به مصرف کننده خود اهدا کند، هم‌ اکنون می‌ توانید جدیدترین نسخه آن را از وب سایت اندروید ایران برای تبلت یا گوشی مبتنی بر اندروید خود دانلود کنید و ساعت ها سرگرم شوید؛ در ضمن می توانید با مطالعه پست، مشاهده مقادیر درج شده در ابتدای پست، امتیاز کاربران گوگل پلی و اسکرین شات های موجود بهترین تصمیم را برای نصب بازی آرکید باشگاه دوچرخه سواری بگیرید.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Bike Club 1.2.0 بازی آرکید باشگاه دوچرخه سواری اندروید