دانلود Clone Camera Pro 2.3 کلون کمرا برنامه ترکیب عکس ها در اندروید

      دیدگاه‌ها برای دانلود Clone Camera Pro 2.3 کلون کمرا برنامه ترکیب عکس ها در اندروید بسته هستند

دانلود Clone Camera Pro 2.3 کلون کمرا برنامه ترکیب عکس ها در اندروید

دانلود Clone Camera کلون کمرا برنامه ترکیب عکس ها در اندرویدClone Camera به فارسی کلون کمرا اپلیکیشنی جذاب و هیجان‌ انگیز برای دستگاه های اندرویدی عرضه شده است و به شما کمک می کند تا عکس های بی عیب و نقص کلون ایجاد کنید. کلون کمرا می تواند چندین نسخه همسان از شما را در یک قاب جای بدهد تا بتوانید با اشتراک گذاری آن دوستان خود را شگفت زده کنید، حتما تا به حال عکس‌ هایی را مشاهده کرده‌اید که تصویر یک شخص ثابت در چند حالت مختلف در عکس تکرار شده باشد، شاید با خود فکر کنید که این کار نیازمند تجهیزات حرفه‌ ای و دانش بالایی در کار با اپلیکیشن‌ های تخصصی در رایانه است، اما حقیقت چیز دیگری است.

شما تنها با دارا بودن یک گوشی موبایل و اپلیکیشن Clone Camera و بدون هیچ تخصص خاصی، قادر به خلق این تصاویر زیبا و جالب خواهید بود و به صورت کاملا حرفه ای و آن ها را با هم ترکیب کنید، به عبارتی می توانید خود را در چندین قسمت از یک منظره در عکس قرار دهید. کلون کمرا برای عکاسی امکانات خوبی همچون فوکوس دستی، تایمر، فلش و استفاده از دوربین سلفی را برای کاربر فراهم کرده، ضمنا بعد از عکاسی نیز به گزینه هایی همچون فیلترهای رنگی، چرخش کادر و ابزار برش زنی تصویر دسترسی دارید.

نحوه‌ کار به این صورت است که شما از یک شخص در چند حالت مختلف عکاسی می‌ کنید و بعد از آن با کمک کلون کمرا و مشخص کردن موقعیت فرد در هر تصویر، عکس‌ های تهیه شده را با هم ادغام می‌ کنید. بدیهی است که شرط لازم برای تهیه‌ اینگونه عکس‌ ها ثابت بودن مکان عکاس و محیط عکاسی است. جایگاه شما، زاویه‌ عکسبرداری و میزان بزرگنمایی تصویر در تمام عکس‌ های گرفته شده باید ثابت باشد و در واقع هیچ‌ چیز به جز موقعیت سوژه‌ عکاسی تغییر نکند.

قابلیت های اپلیکیشن Clone Camera اندروید :

  • به اشتراک گذاشتن فوری عکس ها با دوستان خود در شبکه های اجتماعی
  • راهنمای راه اندازی برای کمک به شما برای آشنا شدن با برنامه
  • فیلترهای متعدد برای انتخاب و اعمال روی عکس ها
  • محیط کاربری شیک و کاربر پسند بدون تبلیغات
  • پشتیبانی از تصاویر با وضوح بالا
  • قابلیت سلف تایمر

جدیدترین نسخه فول آنلاک شده بدون محدودیت اپلیکیشن Clone Camera را می توانید از وب سایت اندروید ایران دریافت کنید.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Clone Camera Pro 2.3 کلون کمرا برنامه ترکیب عکس ها در اندروید