دانلود EvolveSMS Full 5.0.4 نرم افزار مدیریت اس ام اس برای اندروید

      دیدگاه‌ها برای دانلود EvolveSMS Full 5.0.4 نرم افزار مدیریت اس ام اس برای اندروید بسته هستند

دانلود EvolveSMS Full 5.0.4 نرم افزار مدیریت اس ام اس برای اندروید

دانلود EvolveSMS Full نرم افزار مدیریت اس ام اس برای اندرویدEvolveSMS (Text Messaging) FULL یک جایگزین قدرتمند برای برنامه ارسال پیام کوتاه پیش فرض گوشی و تبلتی می باشد. شاید اسم اپلیکیشن که به گوش ما می‌خورد اولین تصویری که در ذهنمان شکل بگیرد یک محیط ساده یا چند کادر در چپ و راست صفحه باشد. این نرم افزار با اینترفیس فوق العاده شیک و متنوع خود می تواند محیطی را برای ارسال هر چه لذت بخش تر برای اس ام اس های گوشی اندرویدی تان برایتان به ارمغان بیاورد. با استفاده از EvolveSMS می توانید به ارسال پیام های کوتاه پرداخته و آن ها را با وجود گزینه های بیشتری مدیریت کنید. رابط کاربری برنامه بسیار زیبا و روان بوده و پیام های کوتاه رد و بدل شده بین شما و دوستانتان در محیطی گرافیکی نشان داده می شود.

مدیریت اس ام اس و پیام رسانی اندروید با EvolveSMS

برنامه به صورت کامل از فایل های چند رسانه همانند تصاویر، فیلم ها، فایل های صوتی و پشتیبانی کرده و می توانید توسط آن پیام های چند رسانی مختلفی را برای دوستانتان ارسال نمایید. از قابلیت پاپ آپ بهره برده و پس از دریافت هر پیام بدون بازکردن برنامه به سرعت به پیام دریافت شده پاسخ دهید. پیام های اضافی را به صورت گروهی و یا دستی حذف کرده و پیام های تبلیغاتی و اسپم را مسدود کنید. می توانید اطلاعیه های دریافتی از برنامه را به صورت کامل شخصی سازی کرده و برای هر شماره تماس یک رینگتون انتخاب کنید. برروی پیام های کوتاه رمز عبور قرار داده و آن ها را به جعبه شخصی خود انتقال دهید تا کسی به آن ها دسترسی نداشته باشد.

ویژگی های برنامه EvolveSMS اندروید:

  • پشتیبانی کامل از فایل های چند رسانه ای نظیر تصاویر، فایل های ویدئویی، گیف و….
  • رابط کاربری زیبا و نشان دادن گفت و گو های شما در محیطی روان و گرافیکی
  • حفاظت از پیام های کوتاه با استفاده از رمز عبور
  • نمایش پیام ها در صفحه پاپ آپ پس از دریافت
  • پشتیبانی از دو سیم کارت به صورت همزمان
  • قابلیت حذف گروهی و تکی پیام ها
  • اطلاعیه های قابل برنامه ریزی
  • پشتیبانی از Android Wear
  • بایگانی پیام ها

و….
جدیدترین نسخه کامل برنامه EvolveSMS بدون نیاز به پرداخت های درون شبکه را می توانید از سرورهای پرسرعت وب سایت اندروید ایران دریافت نمایید.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود EvolveSMS Full 5.0.4 نرم افزار مدیریت اس ام اس برای اندروید