دانلود FIFA Mobile Soccer 8.0.7 بازی فوتبال فیفا موبایل برای اندروید

      دیدگاه‌ها برای دانلود FIFA Mobile Soccer 8.0.7 بازی فوتبال فیفا موبایل برای اندروید بسته هستند

دانلود FIFA Mobile Soccer 8.0.7 بازی فوتبال فیفا موبایل برای اندروید

FIFA Mobile Soccerفیفا ساکر عنوان جذاب دیگری در سبک  و فوتبالی برای کاربران اندرویدی در مارکت معتبر گوگل پلی ارائه شده است تا حس مهیج فوتبال را همیشه در دیوایس اندرویدی خود همراه داشته باشند. این بازی بر اساس استانداردهای جهانی فیفا طراحی شده و از جذابیت خاصی برخوردار است، روند داستان به این صورت است که شما نیز باید همانند تیم های واقعی و مشهور جهان، تیم خود را به قلعه های مرتع موفقیت برسانید و این نیازمند مهارت و توانایی شما است. پس ابتدا تیم خود را بسازید، مدیریتش کنید و به پرورش بازیکنان خود بپردازید و سعی کنید مهارت فردی خود و تیم فوتبالی تان را ارتقا دهید.

مکانیزم های گیم پلی FIFA Mobile Soccer بیشتر پیرامون دو قسمت تمرین های روزانه و Attack Mode سطوح خلاقانه رقابت (بخش Live Events) می چرخند. هنگام انتخاب آن ها به مستطیل سبز رفته و باید کارهای گوناگونی همانند شوت به نقاط مشخص شده یا دریبل بقیه بازیکن ها انجام دهید، یکی از بخش های متفاوت فیفا موبایل را می توانیم Attack Mode بنامیم. اینجا شما تنها نقش بازیکن های حمله (نیمه دوم زمین) را ایفا کرده و به حریف گل می زنید.برای بخش تک نفره که تکیلف معلوم است؛ طی چندین حرکت سعی نمایید تا پیروز شوید. توسعه دهنده بازی از نقش آفرینی های شرقی الهام گرفته و همانند شطرنج به ترتیب با فوتبالیست ها بازی می کنید. نکته مهم اینجاست که مسابقات Real Time یا همزمان نیستند و ممکن است بازیکن رو به رو پس از چندین ساعت حرکتش را انجام دهد.

ویژگی های بازی فیفا موبایل اندروید FIFA Mobile Soccer :

  • شامل بیش از 30 لیگ معتبر 650 تیم باشگاهی مختلف و بیش از 17 هزار بازیکن
  • گیم پلی مناسب و کم نظیر در سبک بازی های نسخه کنسولی فیفا
  • وجود کنترلرهای لمسی بسیار مناسب برای اداره آسان بازی
  • گرافیک بسیار بالا به همراه جزئیات تصویری ویژه
  • وجود قسمت تمرینی جهت ارتقای مهارت
  • وجود لیگ ها و تورنمنت های گوناگون
  • الگوه برداری از حرکات بازیکنان واقعی
  • وجود طراحی ها و صحنه های 3D
  • وجود صدها پاداش، جایزه و غیره
  • قابلیت و امورات آن

شما می توانید با دانلود جدیدترین نسخه بازی FIFA Mobile Soccer از وب سایت اندروید ایران تجربه سرگرمی با یک بازی مناسب و مهیج در سبک فوتبالی را داشته باشید؛ همچنین قابل توجه است که می توانید با استفاده از محتوای مطلب، اسکرین شات های بازی، تریلر و مقادیر درج شده در بالای پست قبل از دریافت این بازی از کیفیت آن اطمینان حاصل کنید.

  1. برای بازی دیتای آفلاینی عرضه نشده است، دیتاهای جانبی هر مرحله در حین لود کردن مراحل بارگزاری می شوند.
  2. بازی با حجم دانلود کمتر از 100 مگابایت به طور کامل و انحصاری برای تلفن همراه طراحی شده است.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود FIFA Mobile Soccer 8.0.7 بازی فوتبال فیفا موبایل برای اندروید