دانلود Firefox Focus: The privacy browser 1.3 فایرفاکس فوکوس مرورگر امن و ضد تبلیغ اندروید

      دیدگاه‌ها برای دانلود Firefox Focus: The privacy browser 1.3 فایرفاکس فوکوس مرورگر امن و ضد تبلیغ اندروید بسته هستند

دانلود Firefox Focus: The privacy browser 1.3 فایرفاکس فوکوس مرورگر امن و ضد تبلیغ اندروید

Firefox Focus: The privacy browserفایرفاکس فوکوس مرورگری امن برای گوشی های اندروید و آیفون است که با محوریت مسدودسازی تبلیغات به صورت کاملا رایگان توسط کمپانی مشهور موزیلا عرضه شده است و از شما در مقابل طیف وسیعی از مهاجمان اینترنتی حفاظت خواهد کرد تا تجربه ای نرم و روان از مرور وب فراهم نماید. در این مرورگر می توانید به سادگی سابقه جست و جو های خود و کوکی ها را پاک کنید تا دیگر با چیزهای ناخواسته مانند تبلیغات های آزار دهنده رو به رو نشوید. استفاده از حالت مرور امن در همه مرورگر ها ساده نیست و نمی توان از این قابلیت به سادگی بهره برد اما در این مرورگر استفاده خصوصی و امن همواره در کنار شماست بدون اینکه نیازی باشد تا هر بار آن را فعال کنید.

تبلیغات نابود می‌ شوند؛ مرورگر فایرفاکس فوکوس

مرورگر Firefox Focus به نرمی اجرا می شود و برای کار بسیار ساده است و ترکیب رنگ های بنفش و صورتی در رابط کاربری ظاهر بسیار جذاب و خوشایندی به آن بخشیده. مرورگر فوکوس Yahoo را به عنوان جستجوگر پیش فرض خود برگزیده، اما خوشبختانه می توان آن را به گوگل یا موتورهای جستجوی دیگر نیز تغییر داد. نکته جالبی که در مرورگر فایرفاکس فوکوس وجود دارد این است که با توجه به این موضوع که سابقه جست و جوی شما به طور کلی هر بار پاک می شود بنابراین تبلیغات ها نیز برای شما نمایش داده نمی شوند، همچنین مسدود کردن تبلیغات و ترکرها می تواند ضمن افزایش سرعت بارگذاری وبسایت ها موجب صرفه جویی در مصرف دیتا هم بشود؛ بدین ترتیب سرعت وب گردی به طرز قابل توجهی برای شما بالاتر خواهد رفت.

ویژگی های مرورگر فایرفاکس فوکوس Firefox Focus browser :

  • بالاتر رفتن سرعت مرورگر با توجه به حذف شدن تبلیغات های آزار دهنده
  • مسدود کردن تبلیغات و ترکرهای اینترنت بدون نیاز به تنظیمات دستی
  • صرفه جویی در دیتای مصرفی و شارژ باتری با مسدود سازی تبلیغات
  • حفاظت از طیف وسیعی از مهاجمان اینترنتی به صورت خودکار
  • پاک کردن سابقه های جست و جو و کوکی های ذخیره شده
  • جلوگیری از ثبت و ردیابی فعالیت‌ های کاربر
  • عرضه شده توسط کمپانی مشهور موزیلا
  • تمرکز ویژه بر حفظ حریم خصوصی کاربر

Firefox Focus: The privacy browser تجربه بی نظیری از امنیت را به شما در دنیای نا امن اینترنت ارائه خواهد داد که برای استفاده از آن کافی است تا جدیدترین و آخرین نسخه آن را از وب سایت اندروید ایران به صورت رایگان و لینک مستقیم دانلود کنید.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Firefox Focus: The privacy browser 1.3 فایرفاکس فوکوس مرورگر امن و ضد تبلیغ اندروید