دانلود FZ9: Timeshift 1.5.0 بازی اکشن و تیراندازی اف زد ناین برای اندروید

      دیدگاه‌ها برای دانلود FZ9: Timeshift 1.5.0 بازی اکشن و تیراندازی اف زد ناین برای اندروید بسته هستند

دانلود FZ9: Timeshift 1.5.0 بازی اکشن و تیراندازی اف زد ناین برای اندروید

FZ9: Timeshift – Legacy of The Cold Warتغییر زمان بازی جدید و هیجان آور در سبک و تیراندازی ( اول شخص ) برای پلتفرم های اندروید و iOS می باشد. یک گروه تروریستی به نام AS در حال رشد و بزرگ شدن است، این گروه در حال خرابکاری در جای جای دنیاست اما یک قهرمان همواره در مسیر این خرابکاری ها قرار می گیرد و گروه های خرابکار را نابود می کند. در بازی FZ9 زاویه دوربین اول شخص برای کنترل کاراکتر را می توان در بازی دید، شما در نقش شخصیت معروف Mak، یک سرباز گمشده ارتش آمریکا قرار می گیرید و با در دست گرفتن انواع سلاح های مختلفی نظیر Glock, AK-47, M4A1 و بسیاری دیگر به نبرد با تروریست ها می پردازید و با استفاده از آپگرید های شخصیت اصلی داستان به بهبود وضعیت سرباز گمشده ارتش آمریکا کمک کنید و ماموریت ها را یکی پس از دیگری پشت سر می گذارید!

دشمنان شما در مکان های مختلفی کمین کرده اند، شما باید آن ها را شناسایی کنید و با کمترین تلفات و آسیب دیدگی آن ها را از بین ببرید. در این راه استفاده از ابزارها و اسلحه های مختلف بدون شک جزء جدایی ناپذیر ماجراجویی است. همچنین شما می توانید با استفاده از امتیازهای کسب شده به قدرت اسلحه های خود اضافه کنید و خود را در نبرد با دشمنان تجهیز کنید. اسلحه خود را انتخاب کنید، مشاهده کنید، هدف بگیرید و در نهایت شلیک کنید. در FZ9 Timeshift شما می توانید از حالت های مختلف بازی نظیر PVP، Campaign و غیره استفاده کنید. از حالت های آنلاین بازی نیز استفاده کرده و با استفاده از اسلحه های منحصر به خود به جنگ تروریست ها بروید و جهان را از شر وجود آن ها پاک سازی کنید.

ویژگی های بازی FZ9: Timeshift اندروید :

  • به روز رسانی قدرت های شخصیت اصلی داستان با استفاده از امتیازها و گذراندن مراحل
  • شرکت در ماموریت های چرخه ای در نقش شخصیت اصلی و به صورت اول شخص
  • انواع و اقسام سلاح ها و تجهیزات پیشرفته جنگی برای طرفداران سبک اکشن
  • گرافیک خیره کننده و همراه با صداگذاری مهیج و انواع جلوه های ویژه
  • صدها مورد از ماموریت های نظامی در محیط های باور نکردنی 3D
  • قابلیت در حالت های مختلف نظیر PVP، Campaign و غیره
  • شامل 30 ماموریت مختلف و متنوع همراه با چالش های فراوان
  • به روز رسانی و بهبود وضعیت اسلحه ها و قدرت های آن ها
  • از بین بردن دشمنان در Bullet Time
  1. برای اجرای بدون مشکل به حداقل رم 1 گیگ و سی پی یو 4 هسته ای نیاز دارد.
  2. بازی آنلاین بوده و اتصال اینترنت پایدار به صورت دائمی الزامیست.
  3. نسخه مود برای بازی FZ9: Timeshift موجود نیست.

اگر از علاقه مندان به بازی های اکشن اندروید باشید بدون شک ” اف زد ناین ” برایتان لذت بخش خواهد بود. شما کاربران عزیز اندروید ایران زین پس می توانید جدیدترین و آخرین نسخه بازی زیبا و بسیار جذاب به همراه دیتای کامل آن را از همین صفحه دانلود کنید؛ در ضمن می توانید با مطالعه پست، مشاهده مقادیر درج شده در ابتدای پست، امتیاز کاربران گوگل پلی، مشاهده تریلر و اسکرین شات های موجود بهترین تصمیم را برای نصب این بازی بگیرید.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود FZ9: Timeshift 1.5.0 بازی اکشن و تیراندازی اف زد ناین برای اندروید