دانلود Gesture Lock Screen PRO 2.2.0 لاک اسکرین با حالت دلخواه در اندروید

      دیدگاه‌ها برای دانلود Gesture Lock Screen PRO 2.2.0 لاک اسکرین با حالت دلخواه در اندروید بسته هستند

دانلود Gesture Lock Screen PRO 2.2.0 لاک اسکرین با حالت دلخواه در اندروید

Gesture Lock Screen PRO برنامه ای برای قفل صفحه نمایش ( لاک اسکرین ) با الگوی و ژست دلخواه می باشد که برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. تاکنون برنامه های بسیاری توسط سایت اندروید ایران به کاربران محترم معرفی شده است که توسط آن ها می توانید صفحه نمایش خود را قفل کرده و نگذارید کسی به اطلاعات شخصیتان دسترسی داشته باشد، تمامی برنامه های معرفی شده از سه حالت پین، رمز و یا الگو پشتیبانی می کنند که می توان گفت حالت هایی تکراری هستند که همه برنامه ها از آن ها بهره می برند. اما حال Gesture Lock Screen PRO به میدان آمده تا با روش مخصوص خود بتوانید کاربران مختلفی را به سوی خود جذب کند.

با استفاده از این برنامه می توانید با هر حالتی و یا ژستی همانند الگو قفل دستگاهتان را باز کنید، به عنوان مثال الگوی خود را یک ستاره قرار داده و یا اینکه امضایتان قرار دهید و با کشیدن آن بر روی صفحه نمایش قفل گوشی اندرویدی خود را باز کنید. قبل از قرار دادن ژست مورد نظر خود به عنوان قفل صفحه نمایش یک پسورد و یا سوال برای _blank آن ها و یا ویجت ها را بر روی صفحه نمایش خود قرار دهید ، روش کار با برنامه بسیار آسان بوده و پس از ثبت تنظیمات تنها نیاز است که دسترسی برنامه را به دیوایس تایید کنید.

ویژگی های برنامه Gesture Lock Screen PRO اندروید :

  • قرار دادن انواع حروف، امضاها، شکل ها و غیره به عنوان ژست قفل صفحه نمایش
  • قرار دادن پسورد ریکاوری برای موارد حساس و ضروری
  • سفارشی کردن قفل صفحه نمایش
  • نبود هیچ گونه تبلیغاتی در برنامه
  • رابط کاربری متریال دیزاین

AndroidIran سلب مسئولیت :

در هنگام استفاده از نرم افزار دقت بیشتری به خرج بدید، وب سایت AndroidIRAN هیچ گونه مسئولیتی را در قبال آسیب های احتمالی در هنگام استفاده از نرم افزار را به عهده نمی گیرید. لذا با مسئولیت خودتان می توانید از این برنامه استفاده کنید.

جدیدترین نسخه پریمیوم اپلیکیشن قفل صفحه Gesture Lock Screen PRO را می توانید از اندروید ایران دریافت نمائید.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Gesture Lock Screen PRO 2.2.0 لاک اسکرین با حالت دلخواه در اندروید