دانلود Google Maps 9.52.0 برنامه نقشه های گوگل مپ برای اندروید

      دیدگاه‌ها برای دانلود Google Maps 9.52.0 برنامه نقشه های گوگل مپ برای اندروید بسته هستند

دانلود Google Maps 9.52.0 برنامه نقشه های گوگل مپ برای اندروید

Google Maps – Navigation & Transitگوگل مپ برترین برنامه مپ و  بوده که توسط شرکت پرآوازه گوگل برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. به وسیله این برنامه به نقشه سراسر جهان دسترسی داشته و بهترین مکان ها را برای مسافرت انتخاب کنید، تمامی جزئیات را همانند ترافیک، سرویس های حمل و نقل، مکان های دیدنی و غیره مشاهده کرده و بهترین تصمیم را برای سفر کردن بگیرید. هنگام سفر کافیست برنامه نقشه های گوگل را اجرا کرده و با مشخص کردن نقطه مبدا و مقصد کوتاه ترین راه را همراه با جزئیات دقیق همانند زمان مورد نیاز سفر با وسایل نقلیه عمومی، وسیله شخصی و با پایه پیاده را مشاهده نمایید.

 مشاهده نقشه‌ های گوگل در اندروید با گوگل مپ

با استفاده از تکنولوژی پیشرفته کم ترافیک ترین مسیر را انتخاب کنید تا بتوانید در زمان مشخص به مقصد خود برسید، تمامی جایگاه های سوخت همراه جزئیات دقیق مانند نوع سوخت جایگاه در تمامی مسیرها قابل مشاهده هستند. از ویژگی بی نظیر برنامه گوگل مپ می توان به جزئیات دقیق رستوران ها و هتل ها اشاره کرد به گونه ای که می توانید منو غذای رستوران ها را مشاهده کرده و یا اینکه ظرفیت هتل ها را همراه با درجه شان را بررسی کرد.

می توانید به دیگر کاربران به صورت آنلاین کمک کرده و به آن ها پیشنهاد دهید که از چه مکان هایی دیدن کرده و یا به چه رستوران هایی مراجعه نمایند، در گوگل مپ همانند دو اپلیکیشن _blank علاوه بر قابلیت آنلاین می توانید به صورت آفلاین به نقشه هایی از پیش دریافت شده دسترسی داشته و به کمک گزینه جست و جو در کوتاه ترین زمان ممکن مکان های مورد نیاز خود را پیدا کنید. با استفاده از قابلیت بی نظیر گوگل مپ فضای داخلی خیابان ها، رستوران ها، موزه ها و غیره را مشاهده کرده و به صورت مجازی از اماکن دیدنی بازدید کنید. برنامه Google Maps پیوسته در حال آپدیت بوده و تاکنون توانسته است 220 کشور، 15 هزار شهرستان و 100 میلیون مکان دیدنی را تحت پوشش خود قرار دهد.

ویژگی های برنامه گوگل مپ Google Maps اندروید :

  • صرفه جویی در زمان با مشخص کردن مبدا و مقصد و دریافت پیشنهاد بهترین مسیر
  • پیدا کردن مکان رستوران ها و هتل های همراه با درجه و لیست سرویس ها
  • نمایش جزئیات دقیق زمان حرکت انوبوس های حمل و نقل عمومی
  • پشتیبانی از نمایش نقشه ها به صورت دو و سه بعدی
  • کمک به دیگر کاربران برای پیدا کردن بهترین مکان ها
  • نمایش فضای داخلی مکان های دیدنی و عمومی
  • نمایش گزارش دقیق ترافیک همراه با شرایط آن
  • دسترسی به نقشه ها به صورت آنلاین و آفلاین
  • نمایش دقیق مکان جایگاه های سوخت
  • بروزرسانی دقیق و منظم نقشه ها

و….

AndroidIran نکات کلیدی گوگل مپ :

  1. در نسخه های جدید گوگل مپ امکان دانلود نقشه های ایران به صورت آفلاین وجود ندارد و در حال حاضر فقط به صورت آنلاین می توانید از نقشه ها استفاده کنید.
  2. نقشه های مشاهده شده به صورت کش در گوشی باقی می مانند و دفعات بعدی بدون اینترنت می توانید از نقشه آن منطقه استفاده کنید.
  3. جهت استفاده از نقشه های گوگل به نرم افزار Google play service نیاز دارید.
  4. مسیریابی گوگل مپ فقط به صورت آنلاین امکان پذیر است.

لازم به ذکر است که برخی از سرویس های گوگل مپ در بعضی کشور ها در دسترس نیستند.

جدیدترین و آخرین نسخه کرک شده برنامه گوگل مپ Google Maps – Navigation & Transit را برای شما کاربران گرامی اندروید ایران آماده کرده ایم که می توانید به صورت کاملا رایگان و به صورت لینک مستقیم دریافت نمائید.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Google Maps 9.52.0 برنامه نقشه های گوگل مپ برای اندروید