دانلود Greenify 3.4 Donate گرینیفای نرم افزار افزایش سرعت اندروید

      دیدگاه‌ها برای دانلود Greenify 3.4 Donate گرینیفای نرم افزار افزایش سرعت اندروید بسته هستند

دانلود Greenify 3.4 Donate گرینیفای نرم افزار افزایش سرعت اندروید

Greenifyگرینیفای نرم افزاری محبوب و شاهکار ی به منظور افزایش سرعت و کارایی گوشی می باشد که با یک روش منحصر به فرد، در شناسایی و قرار دادن برنامه های بد رفتار در حالت Hibernation هنگامی که شما از آن ها استفاده نمی کنید، برای متوقف ساختن آن ها از کند کردن دستگاه و مصرف باتری به شما کمک می کند تا منابع شما آزاد شوند و در نهایت این امر باعث کاهش مصرف باتری و افزایش سرعت گوشی مانند روز اولی که آن را خریده بودید سریع و روان می‌ کند.

اپلیکیشن گرینیفای با مدیریت برنامه هایی که بی جهت در حال استفاده از CPU و سایر منابع سیستمی گوشی هستند، باعث افزایش سرعت و کاهش مصرف باتری شده و گوشی شما را مثل روز اول پر سرعت می کند. بهتر است برنامه های پر کاربرد نظیر برنامه های آلارم، مدیریت اس ام اس و غیره را به لیست برنامه های به خواب رونده اضافه نکنید تا همیشه فعال بمانند. این اپلیکیشن یکی از خاص‌ ترین نرم‌ افزار‌های اندرویدی است، به طوری که در سایت Lifehacker به عنوان یکی از برترین اپ‌ های سال 2013 شناخته شده است و توسط بسیاری از کاربران نیز لقب Renew My Phone برای آن در نظر گرفته شده است.

مقایسه گرینیفای با دیگر ابزارها :

❏ بر خلاف ویژگی Freeze در تیتانیوم بکاپ که برنامه را کاملا غیر فعال می کند، شما هنوز هم می توانید به طور معمول از برنامه خود بدون نیاز به Freeze و Defrozen آن استفاده کنید، محتوا را با آن به اشتراک بگذارید.

❏ بر خلاف Autostarts می توانید تقریبا از همه مزایای آن بهره مند شوید، بدون نیاز به سر و کار داشتن با پیچیدگی و ریسک اجزای مبهم برنامه و بدون از دست دادن قابلیت هنگامی که برنامه به طور فعال در حال اجرا است.

❏ بر خلاف هر XXX Task Killer، دستگاه شما هرگز به بازی موش و گربه چیزهای در حال اجرا به صورت یواشکی و کشتن تهاجمی تنزل پیدا نمی کند.

دستورالعمل و نکات مهم :

  • اگر این برنامه را قبلاً روی گوشیتان نصب کرده اید قبل از نصب نسخه جدید حتما آن را حذف کرده و Clear Data را بزنید.
  • اگر برنامه هایی مانند TitaniumBackup ،Task Killer یا Autostarts را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب کرده اید، پیشنهاد می کنیم قبل از نصب این اپلیکیشن حذفشان کنید، چون ممکن است با Greenify تداخل ایجاد کرده و مانع عملکرد صحیح این نرم افزار شوند.
  • پس از نصب برنامه Greenify را اجرا کنید و برنامه هایی را که می خواهید به حالت Hibernate بروند به لیست برنامه ها اضافه کنید و در نهایت با انتخاب گزینه ZZZ برنامه ها به خواب می روند.
  • اگر می خواهید که بهترین استفاده را از این نرم افزار داشته باشید بهتر است که گوشیتان روت شده باشد، اگر دستگاه شما روت نشده خیلی نگران نباشید! چون با گوشی روت نشده باز هم می توانید از این برنامه استفاده کنید اما این قابلیت در مرحله آزمایشی به سر می برد!

نحوه فعال کردن ماژول برنامه گرینیفای :

  1. برای فعال کردن ماژول برنامه ابتدا برنامه Xposed Installer را دانلود و نصب کنید.
  2. برنامه را اجرا کرده به قسمت Framework بروید.
  3. بر روی گزینه install/update ‌لمس کنید تا برنامه نصب شود و گوشی شما مجددا راه اندازی شود.
  4. برنامه Xposed را اجرا کرده و در قسمت Modules تیک گزینه Greenify را فعال کنید.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Greenify 3.4 Donate گرینیفای نرم افزار افزایش سرعت اندروید