دانلود Malwarebytes Anti-Malware 2.1.1.16 برنامه ضد تروجان اندروید

      دیدگاه‌ها برای دانلود Malwarebytes Anti-Malware 2.1.1.16 برنامه ضد تروجان اندروید بسته هستند

دانلود Malwarebytes Anti-Malware 2.1.1.16 برنامه ضد تروجان اندروید

دانلود Malwarebytes Anti-Malware برنامه ضد تروجان اندرویدMalwarebytes Anti-Malware برنامه توانمند برای شناسایی و حذف انواع تروجان می باشد که برای سیستم عامل منتشر شده است. این برنامه با استفاده از تکنولوژی پیشرفته شناسایی تروجان و کدهای مخرب از تمامی اطلاعات و حریم شخصی شما محافظت کرده و یک محیط امن را در دیوایس شما فراهم می کند. نگران تروجان ها، بدافزارها، کیلاگرها و… نبوده و مطمئن باشید که هیچ یک از اطلاعات شخصی شما لو نمی رود.

هکرها و سارقان اینترنتی برای دسترسی به اطلاعات شما باید یک برنامه را در دستگاه شما آپلود نمایند که بتوانند به اطلاعاتتان دسترسی داشته باشند اما Malwarebytes Anti-Malware با شناسایی این برنامه ها بلافاصله آن ها را از بین برده و اجازه نمی دهد که هکرها به اطلاعاتتان دسترسی داشته باشند. این برنامه در پس زمینه تبلت و یا گوشی شما در حال اجرا بوده و علاوه بر اسکن منظم و دقیق برنامه ها و حافظه های جانبی شما در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مشکوک در دیوایس شما تمامی پروتکل های ارتباطی را مسدود کرده و برنامه را مشکوک را حذف و یا روند اجرای آن را متوقف می کند.

نگران خطوط ارتباطی نبوده و مطمئن باشید که این برنامه تمامی خطوط را نظیر ارتباط های اینترنتی بررسی کرده و آن ها را برای شما امن می کند. از بهترین ویژگی های اپلیکیشن Malwarebytes Anti-Malware اسکن دستگاه و اخطار در مورد برنامه ها و قسمت های خطرناک آن می باشد، پس می توانید پس از اسکن برنامه های خطرناک را شناسایی کرده و راه های ارتباطی هکرها را مسدود کنید.

ویژگی های نرم افزار Malwarebytes Anti-Malware اندروید:

  • جلوگیری از ارسال اطلاعات شما توسط برنامه ها به سرور های مشکوک
  • کشف و حذف نرم افزارهای مخرب، از جمله جاسوس افزارها و تروجان ها
  • اسکن دیوایس برای شناسایی کدهای مخرب و برنامه های مخرب اوتوران
  • دریافت هشدار هنگام بازکردن سایت ها و پروتکل های مخرب اینترنتی
  • شناسایی برنامه های مشکوکی که مکان شما را ردیابی می کنند
  • اسکن دستگاه اندرویدی شما برای آسیب پذیری های امنیتی
  • اسکن خودکار دستگاه در فواصل زمانی دقیق و معین
  • توقف دسترسی غیر مجاز به اطلاعات شخصی شما
  • امتیاز دهی به سطح امنیتی دیوایس شما

و….
هم اکنون می توانید جدیدترین نسخه برنامه ضد تروجان اندرویدی Malwarebytes Anti-Malware را برای گوشی خود با یک لمس از وب سایت اندروید ایران دریافت نمایید.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Malwarebytes Anti-Malware 2.1.1.16 برنامه ضد تروجان اندروید