دانلود MAPS.ME Pro – offline maps 7.4.1 نقشه آفلاین و مسیریاب اندروید + دیتا

      دیدگاه‌ها برای دانلود MAPS.ME Pro – offline maps 7.4.1 نقشه آفلاین و مسیریاب اندروید + دیتا بسته هستند

دانلود MAPS.ME Pro – offline maps 7.4.1 نقشه آفلاین و مسیریاب اندروید + دیتا

MAPS.ME Pro – Map with Navigation and Directions برنامه نقشه من یکی دیگر از اپلیکیشن‌ های محبوب و شناخته‌ شده در زمینه‌ دسترسی به نقشه های آفلاین دقیق تمام کشورهای جهان و مسیریابی در دسته بندی برنامه مسافرتی و جهت یابی برای گوشی های مبتنی بر سیستم عامل اندروید و iOS‌ می باشد که امکان استفاده‌ آفلاین و همچنین شامل شدن نقشه راه‌ های ایران، باعث شده است مورد توجه کاربران بسیاری قرار بگیرد. یکی از مشکلات سفر به مکان های تازه، پیدا کردن آدرس است. اگر دسترسی به اینترنت داشته باشید، نقشه گوگل یا همان می تواند بهترین دوست شما باشد، اما اگر دسترسی به اینترنت ندارید، برنامه مپس می گزینه مناسبی به شمار می رود. نقشه‌ های موجود در MAPS.ME بسیار دقیق و با جزئیات جدید بر مبنای طراحی شده است؛ به طوری که حتی جاده‌ های فرعی را نیز در بر می‌گیرد. البته پشتیبانی از نقشه‌ ایران به معنای فارسی بودن برنامه نیست و شما برای کار با برنامه ناچار به استفاده از زبان انگلیسی خواهید بود.

نقشه‌ های موجود در MAPS.ME با جزئیات بسیاری طراحی شده‌ اند، کافیست پس از نصب اپلیکیشن مذکور، نقشه مورد نظر خود را دانلود کنید تا بتوانید به صورت آفلاین در مواقع مورد نیاز به نقشه ای پر جزئیات و کامل دست پیدا کنید و با استفاده از دیتابیس عظیم آن به نقشه های به روز سراسر جهان دسترسی داشته باشید، از امکان _blank به حساب می‌آید، پشتیبانی از مسیرهای پیاده‌ روی است؛ به این معنا که اگر قصد پیاده رفتن به مقصد مورد نظرتان را داشته باشید نیز MAPS.ME می‌ تواند مناسب ترین مسیر را برای شما نمایش دهد. نکته‌ جذاب دیگر نمایش زمان و مسافت تقریبی برای رسیدن به مقصد است که می‌ تواند تأثیر مهمی در برنامه‌ ریزی‌های شما داشته باشد. امکان نمایش و جستجوی مکان‌های عمومی مانند رستوران، پمپ بنزین و‌ غیره در برنامه وجود دارد.

ویژگی های برنامه اندروید MAPS.ME Pro :

  • امکان جست و جو مکان های مختلف مانند رستوران، کافه، جاذبه های توریستی و غیره
  • نقشه های آفلاین بدون نیاز به اتصال به اینترنت برای صرفه جویی در مصرف داده
  • سریع و مطمئن با قابلیت اتصال آنلاین برای دریافت اطلاعات ترافیکی
  • امکان استفاده از نقشه برای رانندگی، پیاده روی یا دوچرخه سواری
  • نمایش اطلاعات ترافیکی برای 36 کشور مختلف ( نیازمند اینترنت )
  • نمایش سر بالایی یا سراشیبی هنگام دوچرخه سواری
  • آپدیت نقشه ها به طور مرتب و به روز رسانی آن ها
  • امکان بوک مارک کردن یک مکان مشخص در نقشه
  • دسترسی به تمام نقشه ها به طور 100% رایگان
  • پشتیبانی از اکثر شهرهای جهان از جمله تهران
  • امکان رزرو هتل

برنامه اندروید MAPS.ME که هم اکنون توسط وب سایت اندروید ایران برای شما مهیا شده است می تواند جایگزینی مناسب برای نقشه های آنلاین در گوشی های شما به شمار رود که هم اکنون می توانید آخرین و جدیدترین نسخه به همراه دیتابیس کامل آن را به طور رایگان دانلود کنید و همچنین با مطالعه پست، مشاهده مقادیر درج شده در ابتدای پست، امتیاز کاربران در گوگل پلی و اسکرین شات های موجود بهترین تصمیم را برای نصب برنامه نقشه آفلاین و مسیریاب دقیق MAPS.ME بگیرید.

جهت اطلاع از نوع پردازنده دستگاه خود از برنامه یا استفاده کنید.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود MAPS.ME Pro – offline maps 7.4.1 نقشه آفلاین و مسیریاب اندروید + دیتا