دانلود MazeMilitia: LAN Online Multiplayer 2.3 بازی تیراندازی چند نفره 2017 اندروید + دیتا + مود

      دیدگاه‌ها برای دانلود MazeMilitia: LAN Online Multiplayer 2.3 بازی تیراندازی چند نفره 2017 اندروید + دیتا + مود بسته هستند

دانلود MazeMilitia: LAN Online Multiplayer 2.3 بازی تیراندازی چند نفره 2017 اندروید + دیتا + مود

MazeMilitia: LAN, Online Multiplayer Shooting Game یکی از خوش ساخت ترین بازی های مبارزه ای اندروید می باشد. کاملاً از نام بازی مشخص است که سبک بازی به صورت اکشن و در قبال بازی های چند نفره اول شخص، سری های ترکیبی سوم شخص در فضای دو بعدی می باشد که می توانید زاویه دوربین را به صورت پویا در حین بازی تغییر جهت دهید و با سایر تیم ها در سراسر جهان مبارزه کرده و به کمک دوستان خود، دشمنان را شکست دهید. ده ها سلاح و تجهیزات در این بازی وجود دارد که به مرور زمان و با پیشرفت در بازی می توانید از آن ها استفاده کرده و قفل آن ها را باز کنید.

امکان بازی MazeMilitia به دو صورت آفلاین و آنلاین

داستان و حال و هوای MazeMilitia، بسیار شبیه به بازی پرطرفدار کانتر می باشد؛ بیش از 50 ماموریت خاص برای انجام بازی فراهم شده است که می توانید با توجه به استراتژی خود در هر کدام از آن ها بازی کرده و سایر دوستان و بازیکنان جهان را به چالش بکشید. مهارت های خود را نشان دهید، مانند دیگر بازیکنان تیراندازی شدید کنید و پیچ و خم را به پایان برسانید، بازیکنان بیشتری را نابودی کنید و رهبر لیدربورد شوید. انواع سلاح های پیشرفته نظیر اسلحه های کمری، تفنگ اسنایپ، رگبار و ده ها نوع دیگر توانسته است بازی را با دنیای مدرن هماهنگ سازد و اوج هیجان را برای شما به ارمغان بیاورد. نگران پول و سکه های طلا خود در بازی نباشید چرا که ما در وب سایت اندروید ایران نسخه مود بازی را برای شما فراهم ساخته ایم که می توانید از آن استفاده کنید و هر چه که در بازی نیاز دارید را به صورت رایگان تهیه سازید.

ویژگی های بازی تیراندازی اندروید MazeMilitia: LAN Online Multiplayer :

  • امکان سفارشی سازی سلاح های خود و تغییر رنگ، قدرت و سایر آیتم های مربوط به آن
  • امکان تشکیل تیم با دوستان خود و یا سایر بازیکنان جهان و شرکت در مسابقات جهانی
  • نقشه های متعدد با استراتژی های گوناگون به منظور شناسایی نقطه ضعف حریفان
  • وجود سلاح های مختلف از قبیل اسلحه های کمری، رگبار، نارنجک، زره و غیره
  • وجود انواع جلوه های صوتی هیجان انگیز در طول مسابقات و مبارزات خود
  • دارای گرافیک 2D به صورت اول شخص، سری های ترکیبی سوم شخص
  • امکان نابود کردن دشمنان پیش رو با کنترل های لمسی و بصری عالی
  • کاوش در 50+ ماموریت شگفت انگیز در حالت آفلاین و آنلاین
  • بازی کردن به دو صورت تیراندازی آفلاین و آنلاین چند منظوره
  • محیط های چندگانه سفارشی پیچ و خم
  • دارای گیم پلی استثنایی و گسترده

تمامی موارد و ویژگی های بازی دست به دست یکدیگر داده اند تا با طراحی خوب خود شما را محو بازی کنند؛ همین حالا می توانید با توجه به مقادیر درج شده در ابتدای پست، امتیاز کاربران گوگل پلی و اسکرین شات های موجود جدیدترین نسخه اصلی + نسخه مود به همراه فایل دیتا بازی جدید MazeMilitia: LAN Online Multiplayer را از وب سایت اندروید ایران برای تبلت یا گوشی مبتنی بر اندروید خود دانلود کنید و از نصب بهترین بازی اکشن سال 2017 و تفنگی چند نفره بر روی تبلت و گوشی اندروید خود شگفت زده شوید.

برای آشنایی با دیگر بازی‌ های هم‌ سبک MazeMilitia، می‌ توانید دسته بندی ایران را مشاهده کنید.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود MazeMilitia: LAN Online Multiplayer 2.3 بازی تیراندازی چند نفره 2017 اندروید + دیتا + مود