دانلود Memrise Premium 2.9_3935 ممرایز برنامه آموزش زبان برای اندروید

      دیدگاه‌ها برای دانلود Memrise Premium 2.9_3935 ممرایز برنامه آموزش زبان برای اندروید بسته هستند

دانلود Memrise Premium 2.9_3935 ممرایز برنامه آموزش زبان برای اندروید

Memrise: Learn Languages Freeممرایز اپلیکیشنی فوق العاده  برای گوشی های اندرویدی است که به کمک آن می‌ توانید بیش از 200 زبان مختلف از جمله فارسی، اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی، پرتغالی (برزیل پرتغالی و پرتغالی اروپا)، چینی ماندارین (حروف چینی سنتی و ساده شده)، کانتونی، ژاپنی، کره ای، ایتالیایی، ایرلندی، ولزی، هلندی، دانمارکی، سوئدی، فنلاندی، کاتالان، ایسلندی، لهستانی، روسی، عربی (استاندارد عربی، مراکش عربی، مصر عربی، خلیج عربی) و حتی زبان های ساخته شده از اسپرانتو به کلینگون، توکی پونا، دوتراکی و Na’Vi را به روشی خارق‌ العاده بیاموزید. میلیون ها عضو در سراسر جهان برای یادگیری بیش از 200 زبان مختلف از Memrise استفاده می کنند!

اپلیکیشن زبان ممرایز در اقدامی جالب، متد آموزشی خود را با بیش از 200 زبان مختلف و شامل تمرین های SAT, GMAT, TESOL, TOEFL و دوره های GCSE, A-Level, IBAC را در یک اپلیکیشن واحد ارائه داده است به این معنا که می‌ توانید تنها با نصب همین یک اپلیکیشن، آن هم به طور رایگان ( البته در نسخه قرار گرفته در اندروید ایران ) به آموزش کامل بیش از 200 زبان مختلف از 1000 کشور متفاوت دسترسی داشته باشید و در آن جوامع آموزشی از کاربران وجود دارند که می توانید آموزش ها را از این جامعه ها دریافت کنید.

ممرایز، جامع ترین نرم افزار آموزش زبان های زنده دنیا برای اندروید

نرم افزار _blank خود جای دهید! شما به کمک این نرم افزار می‌ توانید به طور متوسط با مفهوم 44 کلمه در هر یک ساعت آشنا شوید و با متدهای تکرار و تمرین، در زمان کوتاهی زبان انگلیسی یا هر زبان دیگری را در سطح حرفه‌ ای آموزش ببینید. البته همه چیز به تلاش خود کاربر و همچنین پشتکار او بستگی خواهد داشت چرا که از لحاظ تئوری، این اپلیکیشن می‌ تواند تا سطح‌ های بسیار بالایی مانند تافل و غیره به کاربران آموزش دهد.

قابلیت های نرم افزار ممرایز Memrise: Learn Languages Free اندروید:

  • توضیح دادن جمله ها و کلمات برای شما با تصویر و ویدئو و صوت
  • دارای تمرین های منحصر به فرد برای دوره ها و مدارک مختلف
  • انتخاب از میان هزاران دوره مختلف در 100 ها زبان متفاوت
  • رابط کاربری ساده و آسان بدون تبلیغات در محیط نرم افزار
  • دارای فلش کارت های آماده و امکان ساخت فلش کارت
  • جملات مثالی به همراه فایل های صوتی و ویدئویی
  • یادگیری زبان انگلیسی با 44 کلمه در هر ساعت

در صورتی که به دنبال نرم افزاری برای آموزش زبان‌ های مهم و زنده‌ دنیا هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتما نسخه آنلاک و پرداخت شده Memrise: Learn Languages Free را از وب سایت اندروید ایران دریافت نمائید و تجربه یک برنامه بسیار مفید و کامل در زمینه آموزش زیان را داشته باشید.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Memrise Premium 2.9_3935 ممرایز برنامه آموزش زبان برای اندروید