دانلود Mimicker Alarm 1.1.0.4 برنامه آلارم مایکروسافت برای اندروید

      دیدگاه‌ها برای دانلود Mimicker Alarm 1.1.0.4 برنامه آلارم مایکروسافت برای اندروید بسته هستند

دانلود Mimicker Alarm 1.1.0.4 برنامه آلارم مایکروسافت برای اندروید

Mimicker Alarm به فارسی میمیکر آلارم یک برنامه آلارم هوشمند و حرفه ای می باشد که برای سیستم عامل منتشر شده است. این برنامه شما را با روش ساده ای به نام تقلید از خواب بیدار می کند و به شما کمک کرده که صبح ها خواب نمانده و بتوانید فعالیت های صبحگاهی خود را سر وقت معین خود انجام دهید. برای قطع شدن صدای زنگ شما باید با استفاده از دوربین یک شکلک در بیاورید و یا اینکه با یک ضربه محکم از خود یک سلفی بگیرید!

این برنامه برای شرایط مختلف چند نوع زنگ هشدار داشته که بنابر شرایط خود می توانید از یکی استفاده کنید. برای مثال در مکان های شلوغ و یا هنگامی که باید کار خود را در اسرع وقت انجام دهید، می توانید از زنگ های گوش خراش با صدای بلند استفاده کنید، اگر برنامه از تصویر شما تشخیص دهد که باز خواب آلود هستید و یا اینکه با الگوریتم های پیشرفته خود تشخیص دهد که باز خوابیده اید آلارم آن دوباره شروع به فعالیت می کند.

نرم افزار آلارم مایکروسافت شما را با شکلک بیدار می کند!

می توان زمان های بیداری خود را ثبت کرده و آن ها را با دوستانتان به اشتراک بگذارید، آهنگ زنگ را برای زمان های خاص در روز می توانید سفارشی سازی کنید برای مثال در یک خواب کوتاه ظهر برنامه با توجه به ساعت هشدار می توانید صدای زنگ را سفارشی سازی کنید و یا اینکه آهنگ هشدار را تنها برای ظهر تغییر دهید. همچنین هنگام هشدار می توانید رنگ LED صفحه را تغییر دهید. در برنامه میمیکر آلارم از یک هوش مصنوعی فوق پیشرفته استفاده شده است که در بیشتر مواقع می تواند وضعیت میزان خواب آلودگی پس از بیداری را نیز اندازه گیری کند.

ویژگی های برنامه Mimicker Alarm اندروید:

  • توانایی انتخاب گزینه چرت زدن برای به تعویق انداختن هشدار و تکرار آن
  • تحلیل پیشرفته حالت صورت از روی تصاویر سلفی برای قطع آلارم
  • سفارشی سازی زنگ هشدار برای زمان، روز و محل استراحت
  • به اشتراک گذاری تصاویر و تاریخچه زمان بیداری با دوستانتان
  • تجربه ای بی نظیر در بیدار شدن از خواب

هم اکنون می توانید جدیدترین نسخه اپلیکیشن زنگ هشدار Mimicker Alarm را از وب سایت اندروید ایران دریافت نمائید.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Mimicker Alarm 1.1.0.4 برنامه آلارم مایکروسافت برای اندروید