دانلود MLB 9 Innings 17 2.0.9 بازی لیگ بیسبال حرفه ای 2017 اندروید

      دیدگاه‌ها برای دانلود MLB 9 Innings 17 2.0.9 بازی لیگ بیسبال حرفه ای 2017 اندروید بسته هستند

دانلود MLB 9 Innings 17 2.0.9 بازی لیگ بیسبال حرفه ای 2017 اندروید

MLB 9 Innings 17لیگ بیسبال حرفه ای بازی جذاب و هیجان انگیز در سبک برای گوشی های مبتنی بر سیستم عامل اندروید است که قصد معرفی آن را داریم. ورزش بیسبال یکی از محبوب ترین ورزش های گروهی است که با استفاده از توپ و چوپ توسط 9 بازیکن در یک زمین چمنی صورت می پذرید. ام‌ال‌بی یا لیگ برتر بیسبال امریکا به انگلیسی Major League Baseball مهمترین لیگ حرفه‌ ای بیسبال در آمریکای شمالی به شمار می روید که هم‌ اکنون با 29 تیم آمریکایی و یک تیم کانادایی برگزار می‌ شود. در این بازی تمام 30 تیم لیگ بیسبال وجود دارند و شما می توانید هر کدام را که می خواهید انتخاب نموده و در مسابقات شرکت کنید.

اگر شما وقت انجام یک بازی کامل را نداشته باشید می توانید گزینه بازی سریع را انتخاب نموده و از انجام بازی لذت ببرید. با رقابت در وقایع و چالش های روزانه بزرگترین بازیکنان تاریخ بیس بال را به دست بیاورید، استراتژی خود را انتخاب کنید، از حریف خود پیشدستی کنید و تیم خود را برای پیروزی رهبری کنید. MLB9Innings17 به طور کامل برای گوشی های هوشمند بهینه سازی شده است، بنابر این به سادگی می توانید با یک دست خود به انجام بازی بپردازید. تمام 30 تیم موجود در لیگ بیسبال حرفه ای همراه با استادیوم هایشان و بیش از 800 بازیکنی که در این لیگ شاغل هستند به طور کامل و در یک محیط سه بعدی طراحی شده اند و ثمره آن نیز این شده است که با بهترین بازی شبیه سازی Baseball در گوشی های هوشمند اندرویدی رو به رو هستیم.

ویژگی های بازی اندروید MLB 9 Innings 17 :

  • طراحی تمام 30 تیم حاضر در لیگ حرفه ای همراه با استادیوم ها و بازیکن های آنان
  • بهینه سازی کامل برای گوشی های هوشمند و انجام بازی با یک دست
  • طراحی حالت های مختلف مانند لیگ کامل یا بازی سریع
  • گرافیک های باور نکردنی به همراه یک محیط شگفت انگیز
  • امکان مشاهده بازی های زنده برای یادگیری نحوه بازی
  • لایسنس تمام بازیکنان و تیم ها به صورت کاملا قانونی
  • امکان همگام سازی با حساب گوگل شما

بازی بیسبال شاید چندان در کشور ما طرفدار نداشته باشد اما مطمئنا شما نیز با انجام آن عاشق این بازی خواهید شد و خبر خوب نیز برای شما این است که هم اکنون یکی از بهترین شبیه سازهای بازی بیسبال در اختیار شما قرار دارد و شما می توانید با دانلود MLB 9 Innings 17 از وب سایت اندروید ایران از انجام این بازی لذت ببرید؛ در ضمن می توانید با مطالعه پست، مشاهده مقادیر درج شده در ابتدای پست، امتیاز کاربران در گوگل پلی، مشاهده تریلر و اسکرین شات های موجود بهترین تصمیم را برای نصب این بازی ورزشی بیسبال ام ال بی 2017 بگیرید.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود MLB 9 Innings 17 2.0.9 بازی لیگ بیسبال حرفه ای 2017 اندروید