دانلود MMX Hill Dash 1.0.7270 بازی مسابقات تپه نوردی ام ام اکس اندروید + مود

      دیدگاه‌ها برای دانلود MMX Hill Dash 1.0.7270 بازی مسابقات تپه نوردی ام ام اکس اندروید + مود بسته هستند

دانلود MMX Hill Dash 1.0.7270 بازی مسابقات تپه نوردی ام ام اکس اندروید + مود

MMX Hill Dash بازی “مسابقات تپه نوردی ام ام اکس ” عنوانی جدید، جنون آمیز و اعتیاد آور مبتنی بر فیزیک برای دوستداران سری بازی های تپه نوردی در سبک می باشد که برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است. این بار شما تپه نوردی را با ماشین هایی سنگین با برند معروف MMX تجربه خواهید کرد، شما در نقش کنترل و هدایت کامیون هایی سنگین قرار می گیرید که می بایست آنان را در مسیرهایی سخت و صعب العبور حرکت دهید. مسیرهایی پر پیچ و خم، با فراز و نشیب هایی منحصر به فرد که عبور از آنان با ماشین های معمولی کاری سخت و دشوار است؛ چه برسد به آنکه شما بخواهید این مسیرها را با کامیون برانید.

در MMX Hill Dash کامیون خود را انتخاب کرده و بخش های مختلف آن را مطابق با سلیقه خودتان شخصی سازی کنید و آن را به میدان های مختلف مانند موانع پر پیچ و خم و همچنین سطوح شیب دار ببرید. برای انجام مسابقه در هر یک از مناطق خشک و بیابانی و مناطق سرد و برفی باید روش کار خود را تغییر دهید که در ادامه دچار مشکل نشوید. بعد از پایان هر مرحله از بازی این امکان را در اختیار دارید که به صورت کامل ماشین خود را ارتقاء دهید و با استفاده از دستاوردهایی که میان راهتان قرار گرفته است، کار شما ساده تر می شود و قدرت از دست رفته کامیون باز می گردد.

ویژگی های بازی اندروید MMX Hill Dash :

  • وجود انواع موانع و محیط های گسترده برای به چالش کشیدن مهارت خود
  • هدایت اتومبیل‌ های غول ‌پیکر، کلاسیک عضلانی، تانک و بسیاری دیگر
  • وجود مکان های مختلف مثل بیابان های خشک و مناطق برفی
  • المان های گوناگون برای هیجان انگیز تر کردن
  • گرافیک منحصر به فرد همراه با صداگذاری جذاب
  • انجام مسابقات متعدد در مسیرهای مختلف
  • وجود دستاورد های مختلف میان راه
  • ارتقاء کامیون و لیدر بورد خود

واقعا لازم است تجربه MMX Hill Dash را پیشنهاد کنیم؟ یکی از معروف ترین بازی های ریسینگ اسمارت فون ها به انتشار رسیده و هم اکنون بازیکن های زیادی وقت خود را پای بازی می گذارنند. کمپانی سازنده Hutch Games با اضافه سازی آلمان های گوناگون توانسته تجربه ای متفاوت به کاربرها هدیه دهد. همین حالا می‌ توانید جدیدترین نسخه معمولی به همراه نسخه مود MMX Hill Dash را از وب سایت اندروید ایران برای تبلت یا گوشی مبتنی بر اندروید خود دانلود کنید. در ضمن می توانید با مطالعه پست، مشاهده مقادیر درج شده در ابتدای پست، امتیاز کاربران گوگل پلی، مشاهده تریلر و اسکرین شات های موجود بهترین تصمیم را برای نصب این بازی بگیرید.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود MMX Hill Dash 1.0.7270 بازی مسابقات تپه نوردی ام ام اکس اندروید + مود