دانلود Music Player – just LISTENit 1.4.98_ww لیستن ایت موزیک پلیر عالی اندروید

      دیدگاه‌ها برای دانلود Music Player – just LISTENit 1.4.98_ww لیستن ایت موزیک پلیر عالی اندروید بسته هستند

دانلود Music Player – just LISTENit 1.4.98_ww لیستن ایت موزیک پلیر عالی اندروید

Music Player – just LISTENit, Local, Without Wifiلیستن ایت عنوان موزیک پلیر حرفه ای و پرطرفدار می باشد که از سوی استودیوی مشهور SHAREit سازنده برنامه برای سیستم عامل اندروید به صورت کاملا رایگان عرضه شده است. شنیدن موسیقی در تلفن های همراه یک کار لذت بخش برای بسیاری از کاربران گوشی های هوشمند محسوب می شود. با توجه به اینکه معمولا در هنگام شنیدن موسیقی از ابزارهای دیگر نیز استفاده می کنیم پس اهمیت یک موزیک پلیر که از حداقل منابع استفاده کند حس می شود.

اپلیکیشن  موزیک های شما را با بهترین کیفیت پخش می نماید و لذت شنیدن موسیقی را برای شما چندین برابر خواهد کرد. این برنامه با رابط کاربری فوق العاده ای که دارد و با توجه به اینکه از حداقل منابع استفاده می کند تجربه ای متفاوت را در شنیدن موسیقی توسط تلفن های همراه و تبلت به شما ارائه خواهد داد. این موزیک پلیر از انواع مختلف فرمت های صوتی پشتیبانی می کند تا بتواند آهنگ شما را با هر فرمتی که باشد بدون هیچ مشکلی و بدون نیاز به برنامه های تبدیل فرمت پخش نماید.

نفیس و رابط بصری زیبا : تنها از لیستن ایت لذت ببرید!

این برنامه با توجه به اینکه از حداقل منابع سیستم استفاده می کند لذت شنیدن موسیقی را برای شما چند برابر خواهد کرد و این امکان را به شما می دهد که در هنگام پخش موزیک از سایر بخش های موبایل خود بدون هیچ مشکلی استفاده کنید و هم زمان از پخش موزیک لذت ببرید. از بهترین تجربه موزیک در دستگاه اندرویدی و با بهترین کیفیت صدا لذت ببرید! با این برنامه مرور و پخش آهنگ های اسمارت فون شما سریعتر از همیشه خواهد بود.

ویژگی های موزیک پلیر Music Player – just LISTENit اندروید:

  • پشتیبانی از فرمت های رایج صوتی و تصویری (MP3, MP4, MIDI, AAC, FLAC, OGG)
  • محافظت از گوش دادن شما به کمک عدم وجود توقف یا نویز در هنگام تغییر آهنگ
  • امکان دسترسی به موزیک های گوناگون از طریق گالری و یا حافظه خارجی
  • پشتیبانی از هدست برای کنترل بهتر دستگاه هنگام پخش موزیک
  • پخش موزیک های گوناگون از طریق پلی لیست، آلبوم و فولدر
  • اکولایزری بسیار قدرتمند و مخاطب پسند
  • امکان ساخت پلی لیست دلخواه
  • صرفه جویی در مصرف باتری

هم اکنون می توانید جدیدترین نسخه برنامه موزیک پلیر Music Player – just LISTENit را از وب سایت اندروید ایران دریافت نمایید و بدون شک مورد پسندتان واقع خواهد شد.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Music Player – just LISTENit 1.4.98_ww لیستن ایت موزیک پلیر عالی اندروید