دانلود My Diggy Dog 2.214 بازی ماجراجویانه دیگی داگ اندروید + مگامود

      دیدگاه‌ها برای دانلود My Diggy Dog 2.214 بازی ماجراجویانه دیگی داگ اندروید + مگامود بسته هستند

دانلود My Diggy Dog 2.214 بازی ماجراجویانه دیگی داگ اندروید + مگامود

My Diggy Dogسگ حفار من عنوانی جذاب، سرگرم کننده و خوش ساخت در سبک برای دستگاه های اندروید می باشد که داستان سگی کنجکاو به نام مارتی را روایت می کند. شما باید هدایت این سگی کوچک و بامزه را بر عهده بگیرید و به همراه او به ماجراجویی و اکتشاف بپردازید. در زمان‌ های قدیم، مارتی به همراه صاحب خود که یک کلکسیونر حرفه‌ ای است، به سفرهای اکتشافی زیادی به سرتاسر دنیا برای پیدا کردن گنج و عتیقه‌ جات می‌ رفتند. با گذشت زمان، در حالی که جهانگرد که دیگر سنی از او گذشته بود و هنوز حتی نیمی از چیزهایی که دوست داشته را نیز جمع نکرده بود، از ادامه این سفرهای اکتشافی دست می‌ کشد. از طرفی مارتی، این سگ وفادار و مهربان، برای آن‌ که رویای دیرینه صاحب خود را به واقعیت تبدیل کند، تصمیم می‌ گیرد خود به تنهایی به این سفرهای ماجراجویانه ادامه داده و مابقی عتیقه‌ جات را نیز برای صاحب خود پیدا کند.

وظیفه اصلی شما در My Diggy Dog جست و جو و کندن زمین و پیدا کردن عتیقه‌ جاتی است که در زیر خاک پنهان شده‌ اند؛ جایی که تمامی عتیقه‌ ها پنهان شده‌ اند و انتظار شما را می‌ کشند تا آن‌ ها را پیدا کنید. با پیدا کردن هر یک از این عتیقه‌ ها، تنها کافی است آن‌ ها را در کوله خود گذاشته و نزد کلکسیونر یا همان صاحب مارتی ببرید تا او با دادن پاداشی، از شما تشکر کند. این بازی کنترل ساده‌ ای نیز دارد، برای حرکت به جلو یا عقب تنها کافیست انگشت خود را به همان جهت روی صفحه کشیده و برای کندن زمین نیز تنها کافی است جهت پایین را لمس کنید. محیط بازی نیز علاوه بر گرافیک بی‌ نظیر و فوق‌ العاده خود، پر از جزئیات زیبا و رنگارنگ است، در گوشه و کنار محیط بازی شما با شخصیت‌ ها، حیوانات و ساختمان‌ های مختلفی برخورد خواهید کرد که هر کدام به زیباترین و بامزه‌ ترین شکل ممکن طراحی شده‌ اند. علاوه بر طراحی جالب این سگ وفادار، صداگذاری او علی‌الخصوص صدای خر و پف این حیوان زمانی که در خواب است، بسیار بامزه از کار درآمده است.

ویژگی های بازی اندروید My Diggy Dog :

  • دنیای رنگارنگ و گاهی تاریک همراه با شخصیت ها و طنزهای بامزه
  • ارتقاء توانایی ‌های مارتی با پرداخت سکه برای دستیابی به اهداف خود
  • دارای صداگذاری و موسیقی فانتزی زیبا همراه با وضوح صدای عالی
  • امکان حفاری زمین تا صد متر برای کشف و جمع‌ آوری ده‌ ها عتیقه
  • بیش از ده آیتم مختلف در زیر زمین برای جمع آوری و کسب درآمد
  • کنترلرهای لمسی عالی برای کنترل و هدایت کاراکترهای بازی
  • داستان جالب و مأموریت ‌هایی از شخصیت ‌های جانبی
  • روایت داستان سگی کنجکاو در جستجوی گنج‌ ها
  • طراحی زیبا و محیط پر جزئیات بازی
  • گیم‌ پلی جذاب و منحصر به فرد

اگر از طرفداران بازی‌ های ماجراجویانه هستید و دل‌ تان عنوانی متفاوت و جذاب می‌خواهد، تجربه Diggy Dog را به هیچ وجه از دست ندهید. برای این کار کافیست همین حالا جدیدترین و آخرین نسخه رسمی به همراه نسخه مود – پول بی نهایت آن را به صورت رایگان از وب سایت اندروید ایران دانلود کنید؛ همچنین می توانید با مطالعه پست، مشاهده مقادیر درج شده در ابتدای پست، امتیاز کاربران در گوگل پلی و اسکرین شات های موجود بهترین تصمیم را برای نصب بازی ماجراجویی دیگی داگ بگیرید.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود My Diggy Dog 2.214 بازی ماجراجویانه دیگی داگ اندروید + مگامود