دانلود Opera Max 3.0.32 اپرا مکس برنامه کاهش مصرف اینترنت اندروید

      دیدگاه‌ها برای دانلود Opera Max 3.0.32 اپرا مکس برنامه کاهش مصرف اینترنت اندروید بسته هستند

دانلود Opera Max 3.0.32 اپرا مکس برنامه کاهش مصرف اینترنت اندروید

Opera Max – Data managerاپرا مکس یک برنامه رایگان مدیریت دیتا و صرفه جویی دیتا از کمپانی نام آشنای اپرا برای گجت‌ های موبایل اندرویدی می باشد که پلان داده شما را افزایش می دهد، این نرم افزار قادر است با اعمال تنظیماتی مشخص، میزان مصرف دیتای اینترنت در شبکه‌ های 3G ،4G و Wi-Fi را تا 50 درصد را کاهش دهد با اپرا مکس شما به راحتی می توانید داده های خود را نه تنها در شبکه های تلفن همراه، بلکه در شبکه های وای فای مدیریت کنید. Opera Max با فشرده سازی فیلم ها، عکس ها، رسانه ها و غیره در تقریبا تمام برنامه ها و وب سایت های مورد علاقه شما بدون از دست دادن قابل توجه کیفیت صرفه جویی دیتا را فراهم می کند.

کاهش مصرف اینترنت در گوشی‌های اندرویدی با اپرا مکس

در صورت بکار گرفتن این سرویس مصرف شماری از اپلیکیشن‌ های استریم ویدیو نظیر یوتیوب یا نتفلیکس بیش از 60 درصد کاهش می‌ یابد. اپرا موفق شده تا با بهره‌ گیری از فشرده‌ سازی اطلاعات به این موفقیت دست یابد. اپلیکیشن اپرا مکس تمام داده‌ های رد و بدل شده نظیر وب‌ سایت‌ هایی را که کاربر بازدید می‌ کند یا ویدیو‌ هایی که تماشا می‌کند، فشرده می‌کند. اپرا مدعی است که این اپلیکیشن هیچگونه کاهش کیفیتی را به ارمغان نیاورده و کاربران می‌ توانند همچون روال معمول به دریافت اطلاعات خود با کیفیت بالا ادامه دهند.

کارکرد Opera Max به این صورت است که شما قصد دارید یک ویدیو یا عکس و حتی یک موسیقی را از اینترنت با گوشی اندروید خود دریافت نمائید، حال بر فرض مثال حجم فیلم 10 مگابایت است. این نرم افزار اندروید به میدان می آید و بصورت آنلاین آن فیلم را بروی سرورهای خود ذخیره می کند و بعد از بهینه سازی و کاهش حجم برای شما به نمایش در می آورد و در نهایت بعد از بهینه سازی حجم فایل شما از 10 مگابایت به 5 مگابایت تغییر می کند که این یک شگفتی است. بدون شک فشرده سازی 50 درصد اطلاعات بی شک کمک فراونی به شما می کند تا صرفه جویی در مصرف اینترنت خود و هزینه ها داشته باشید. اگر دوست داشته باشید می توانید آن فایل را با دیگران به اشتراک بگذارید و خیالتان از بابت امنیت برنامه راحت باشد زیرا دارای سیستم امنیتی ویژه ای است.

قابلیت های نرم افزار Opera Max – Data manager اندروید :

  • مدیریت و صرفه جویی داده ها برای مشاهده فیلم های یوتیوب و دیگر برنامه ها
  • پیگیری و صرفه جویی دیتا برای اجازه آپدیت برنامه ها به هنگام اتصال به Wi-Fi
  • مسدود کردن برنامه هایی که بدون اجازه از اینترنت استفاده می کنند
  • مدیریت، مانیتورینگ و کنترل اینترنت مصرفی تمام برنامه ها

هم اکنون می توانید جدیدترین نسخه برنامه را به صورت رایگان از وب سایت اندروید ایران دریافت نمایید.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Opera Max 3.0.32 اپرا مکس برنامه کاهش مصرف اینترنت اندروید