دانلود Photo Exif Editor Pro 1.6.1 برنامه ویرایش اطلاعات Exif عکس اندروید

      دیدگاه‌ها برای دانلود Photo Exif Editor Pro 1.6.1 برنامه ویرایش اطلاعات Exif عکس اندروید بسته هستند

دانلود Photo Exif Editor Pro 1.6.1 برنامه ویرایش اطلاعات Exif عکس اندروید

دانلود Photo exif editor Pro نرم افزار ویرایش اطلاعات Exif عکس های اندرویدPhoto Exif Editor Pro اپلیکیشنی کاربردی برای سیستم عامل می باشد، که توسط آن می‌ توانید اطلاعات Exif مربوط به هر تصویر را مشاهده و در صورت نیاز در محیط کاربری بسیار ساده و شیک به ویرایش اطلاعات بپردازید. این اپلیکیشن را در گوشی خود نصب کنید و توسط آن به بخش ویرایشگر Exif رفته و موقعیت مکانی مورد نظر را بعد از یافتن آن روی نقشه در آن ثبت کنید.

رابط کاربری این برنامه به شکلی دقیق و گویا طراحی شده است، به طوری که در همان استفاده‌ اولیه نیز می‌ توانید به طور کامل از امکانات آن بهره‌ مند شوید و به ویرایش عکس‌ های خود بپردازید. توسط گزینه‌ های دیگری که در نرم افزار Photo Exif Editor وجود دارد نیز می‌ توانید نام صاحب اثر را در عکس‌ های ثبت شده وارد کنید تا یک تگ مخفی از عکاس یا سازنده‌ تصویر را در آن قرار دهید.

اطلاعات جزئی در رابطه با Exif

Exif یا Exchangeable Image File یک بخش اطلاعاتی در بطن هر عکس و تصویر بوده که شامل اطلاعات بسیاری دقیقی از تصویر های ثبت شده است، این اطلاعات به قدری دقیق و جزئی هستند که احتمالا فکرش را هم نمی کنید که عکس ساده‌ ای که به اشتراک می‌گذارید، قادر است چه اطلاعاتی را درباره‌ خود به همراه داشته باشد.

تغییر اطلاعات Exif تصاویر با Photo Exif Editor Pro

برای مثال با ثبت یک عکس اطلاعاتی همچون تاریخ ثبت عکس، مدل دوربین یا گوشی ثبت کننده‌ عکس، اطلاعات موقعیت مکانی در صورت روشن بودن GPS در هنگام عکس برداری، سرعت شاتر دوربین و… را نیز در آن ذخیره می‌ کنید که توسط دیگر افراد قابل دسترسی هستند. البته برای مشاهده‌ این اطلاعات نیاز به نرم‌ افزارها و اپلیکیشن‌ های بخصوصی خواهید داشت که برای مثال می‌ توان به نرم افزارهایی نظیر Photoshop و… اشاره کرد.

قابلیت های نرم افزار Photo exif editor اندروید:

  • اضافه و اصلاح کردن برچسب‌ های EXif از جمله: مدل و سازنده دوربین، سرعت شاتر، ISO و….
  • اضافه کردن یا تصحیح محلی که عکس در آن با استفاده از Google Maps گرفته شده
  • مرور و مشاهده اطلاعات Exif از گالری اندروید و یا مرورگر داخلی برنامه
  • اضافه کردن و یا اصلاح مکانی که عکس‌ ها در آن جا گرفته شده
  • قابلیت ویرایش دسته‌ ای چند عکس به طور همزمان

و….

توجه داشته باشید:

برخی از برنامه‌ های گالری اطلاعات Exif را به صورت صحیح نشان نمی‌ دهند (شامل Google Photos) و برای چک کردن کارکرد برنامه بهتر است تصاویر را بر روی کامیپوتر خود بررسی کنید.

هم اکنون می توانید جدیدترین نسخه پریمیوم اپلیکیشن Photo Exif Editor Pro را از وب سایت اندروید ایران دریافت نمایید.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Photo Exif Editor Pro 1.6.1 برنامه ویرایش اطلاعات Exif عکس اندروید