دانلود Planet Commander 1.6 بازی اکشن فرمانده سیاره اندروید + مود

      دیدگاه‌ها برای دانلود Planet Commander 1.6 بازی اکشن فرمانده سیاره اندروید + مود بسته هستند

دانلود Planet Commander 1.6 بازی اکشن فرمانده سیاره اندروید + مود

Planet Commander: Spaceship Battles فرمانده سیاره عنوانی محبوب در سبک اندروید است که تعداد بالای دانلود و امتیاز کسب شده در گوگل پلی نشان از موفقیت و کیفیت آن در میان سایر رقبای خود دارد. حتما آثار سینمایی و کمیک های بسیاری را مشاهده کرده اید که صحنه های آن در فضایی خارج از زمین تصویر سازی شده است و شما خواسته باشید که بهتر آن حس و حال را درک کنید اما نشده است، اکنون نگران نباشید چرا که با بازی فرمانده سیاره به راحتی می توانید خود را در فضا و میان نبردهای میان سیاره ای تصور کنید.

روند بازی به این صورت است که شما باید به ایفای نقش کاپیتان یک سفینه فضایی بپردازید، شما با یک ناوگان جنگی مبتدی و کوچک مبارزات خود را شروع می کنید، اما در حالی که با شرکت در نبردهای بیشتر و داشتن فعالیت های مثبت؛ شخصیت شما ارتقا خواهد یافت و در این صورت و همزمان با پیشرفت شما، سفینه جنگیتان هم حرفه ای و مرگبار تر خواهد شد. در Planet Commander شما می توانید تجربه بازی با حالت چند نفره را داشته باشید و رقبای خود را از سراسر زمین، در فضایی خارج از زمین و میان ستارگان به نبردی نفس گیر دعوت نمایید. در صورت پیروزی در نبرد ها قدرت شما نیز ارتقا پیدا خواهد کرد و از فرماندهان بی رقیب در فضا خواهید شد. سیارات و کهکشان های فضا به فرمانده ای شایسته و لایق نیازمندند؛ فرمانده آنان شوید تا در میان افسانه ها جایگاهی داشته باشید.

ویژگی های بازی اندروید Planet Commander :

  • وجود انواع مأموریت های مختلف با سطح های آسان و سخت و در محیط های مختلف
  • قابلیت انتخاب یکی از 20 سفینه فضایی مختلف برای شرکت در نبردهای آسمانی
  • 5 نوع سفینه و وسایل نقلیه فضایی در سطوح و ویژگی های مختلف
  • امکان نابود کردن دشمنان پیش رو با کنترل های لمسی و بصری
  • امکان انتخاب از بین طیف عظیمی از سلاح های قابل ارتقاء
  • گشت و گذار در سیارات و محیط فضایی بیکران
  • امکان شخصی سازی و ارتقای هر یک از سفینه ها
  • مبارزه و نبرد در انواع مکان های متنوع و مختلف
  • وجود مراحلی پرچالش و نفس گیر
  • گرافیک منحصر به فرد و سه بعدی

هم اکنون می توانید با دریافت جدیدترین نسخه معمولی + نسخه مود ( خرید رایگان از فروشگاه ) Planet Commander از سرورهای وب سایت اندروید ایران ساعت ها سرگرم شوید و طعم شیرین نبرد فضایی را بچشید؛ در ضمن می توانید با مطالعه پست، مشاهده مقادیر درج شده در ابتدای پست، امتیاز کاربران گوگل پلی، مشاهده تریلر و اسکرین شات های موجود بهترین تصمیم را برای نصب بازی فرمانده سیاره بگیرید، عجله کنید و به هر طریقی تلاش کنید که جایگاه خود را در میان رقبا و در اعماق فضا حفظ کنید!

  1. بازی آنلاین بوده و اتصال اینترنت پایدار (ترجیحا Wi-Fi) به صورت دائمی الزامیست.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Planet Commander 1.6 بازی اکشن فرمانده سیاره اندروید + مود