دانلود Plann : Schedule Instagram 3.0.2 زمان‌ بندی پست اینستاگرام

      دیدگاه‌ها برای دانلود Plann : Schedule Instagram 3.0.2 زمان‌ بندی پست اینستاگرام بسته هستند

دانلود Plann : Schedule Instagram 3.0.2 زمان‌ بندی پست اینستاگرام

دانلود Plann : Instagram Scheduler نرم افزار برنامه ریزی اینستاگرام اندرویدPlann : Schedule Instagram نرم افزار فوق العاده که به کاربران اینستاگرام امکان زمان بندی پست ها را می دهد. اگر شما هم یک پروفایل پرطرفدار در اینستاگرام داشته باشید حتما کاربران زیادی منتظر پست های جدید شما هستند، اما خوب برای هر فردی ممکن است که مواقعی پیش بیاید که نتواند به اینترنت و رسانه اجتماعی دسترسی داشته باشد، اما دیگران نگران این موضوع نباشید. چرا که با برنامه Plann می توانید پست های خود را به سادگی زمان بندی کنید. اگر شما هم به دنبال زمان بندی پست های اینستاگرام هستید؛ ابزار Plann بهترین عملکرد را به شما ارائه خواهد داد.

مدیریت زمان بندی پست های اینستاگرام با Plann

دیگر سایت های آنلاینی که با دریافت هزینه های گزاف پروفایل شما را مدیریت می کنند فراموش کنید، چرا که با برنامه زمان‌ بندی پست اینستاگرام دیگر نیازی به صرف این هزینه ها نیست و این برنامه حتی امکاناتی فراتر از آن ها را به شما ارائه خواهد کرد. به کمک آن می توانید پست های خود را جلوتر از زمان برنامه ریزی و ارسال نمایید و هشتگ های خود را به سادگی ذخیره کنید و به طور کلی اکانت خود را بدون صرف هزینه های بالا مدیریت کنید.

بنابراین این برنامه برای تمام افرادی که در اینستاگرام فالورهای تعداد بالایی دارند می تواند بسیار مفید واقع شود و این دسته افراد مدیریت راحت تری بر اکانت خود خواهند داشت. شاید اصلی ترین تفاوت برنامه Plann : Instagram Scheduler که منجر به برتری آن نسبت به سایر ارائه دهنده های سرویس آنلاین در تامین منبع های چشم نواز برای اینستاگرام شما باشد که می تواند مخاطبان شما را راضی نگه دارد و حتی برای شما مخاطب های بیشتری نیز جذب کند.

ویژگی های برنامه Plann : Schedule Instagram اندروید:

  • نوار اطلاع رسانی برای ارسال پست با خیالی آسوده تر در اینستاگرام
  • کشیدن و رها کردن عکس برای انتخاب بهترین منبع اینستاگرام شما
  • امکان انتخاب گالری اینستاگرام با بیش از 120 عکس
  • طرح های بصری و رنگی برای مدیریت بهتر بر اکانت
  • بدون هزینه های اشتراک و محدودیت های ماهانه
  • برنامه ریزی ارسال پست در اینستاگرام
  • امکان نوشتن توضیح برای تصاویر
  • ذخیره هشتگ های شما

و….
هم اکنون می توانید جدیدترین نسخه پریمیوم و بهترین برنامه ریز اینستاگرام Plann : Schedule Instagram را از وب سایت اندروید ایران دریافت نمایید و مدیریت کاملی بر زمان بندی پست های اینستاگرام خود داشته باشید.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Plann : Schedule Instagram 3.0.2 زمان‌ بندی پست اینستاگرام