دانلود Prisma 2.4.4.156 Final پریسما برنامه تبدیل عکس به نقاشی اندروید

      دیدگاه‌ها برای دانلود Prisma 2.4.4.156 Final پریسما برنامه تبدیل عکس به نقاشی اندروید بسته هستند

دانلود Prisma 2.4.4.156 Final پریسما برنامه تبدیل عکس به نقاشی اندروید

دانلود Prisma نسخه جدید برنامه پریسما برای اندروید + مودPrisma به فارسی پریسما برنامه ای فوق العاده حرفه ای در زمینه ویرایش عکس ها و تبدیل آن ها به می باشد که برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. اپلیکیشن پریزما تاکنون جزو 5 برنامه محبوب اپ استور بوده که پس از کسب این موفقیت توسعه دهنگان آن تصمیم به انتشار نسخه اندرویدی آن گرفته اند. از زمان ساخت برنامه شش سال گذشته و تاکنون اپلیکیشن های بسیاری در این زمینه ساخته شده اند اما هیچ کدام از آن ها به اندازه پریسما باعث جلب توجه کاربران نشده اند. عامل اصلی استقبال میلیونی کاربران از این اپلیکیشن روسی سیستم منحصر به فرد شبکه تارهای عصبی و هوش مصنوعی فوق العاده آن بوده است.

سیستم منحصر به فرد شبکه تارهای عصبی و هوش مصنوعی پریسما

عکس های خود را به راحتی انتخاب کرده و آن ها را با استفاده از 35 افکت مختلف به آثاری خارق العاده تبدیل کنید. این افکت ها به صورت حرفه ای از روی سبک نقاشان بزرگی همچون پیکاسو، مونه، ون گوگ، مونش، لویتان و کاندینسکی و همچنین کتاب های کمیک الهام گرفته شده اند. پس از انتخاب افکت مورد نظر عکس شما به مدت 10 ثانیه به سرورهای برنامه در مسکو ارسال شده و ویرایش می شود! این روش ویرایش خود به گونه ای نشان دهنده قدرت برنامه و بهره گیری از سرور های پر قدرت برای ویرایش می باشد.

نسخه اصلی تصاویر پس از ویرایش دست نخورده باقی مانده و می توانید آن را در کنار نسخه ویرایش شده قرار دهید. در پریسما همانند دیگر برنامه های می توانید تصاویر را برش داده و یا بچرخانید و رنگ آن را متعادل سازید؛ همچنین می توانید عکس های ویرایش شده را به صورت مستقیم در شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک و توییتر به اشتراک گذاشته و موقعیت خود را نیز همراه آن ها قرار دهید.

ویژگی های منحصر به فرد برنامه Prisma اندروید:

  • توانایی به اشتراک گذاری تصاویر در شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک و توییتر
  • استفاده از سبک های هنرمندان معروف از جمله مانک و پیکاسو
  • سیستم بی نظیر ویرایش تصاویر و ویرایش به وسیله ابر رایانه ها
  • سیستم منحصر به فرد شبکه تارهای عصبی و هوش مصنوعی
  • عملکرد بهتر فیلترها نسبت به نرم افزارها و فیلترهای مشابه
  • دارای 35 فیلتر مدرن و متنوع بر مبنای آثار نقاشان بزرگ
  • امکان ویرایش تصویر بصورت آثار هنری و نقاشی
  • ذخیره نسخه اصلی تصویر در هنگام ویرایش
  • برش، چرخش و تنظیم رنگ تصاویر

و….
هم اکنون قادر هستید جدیدترین نسخه برنامه Prisma را با یک لمس از سرورهای پرسرعت وب سایت اندروید ایران دریافت کنید. با پریسما عکس بگیرید و اجازه دهید برنامه عملیات ویرایشی خود را در پیش بگیرد!

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Prisma 2.4.4.156 Final پریسما برنامه تبدیل عکس به نقاشی اندروید