دانلود Root Check 4.3.7.0 نرم افزار تشخیص روت بودن گوشی اندروید

      دیدگاه‌ها برای دانلود Root Check 4.3.7.0 نرم افزار تشخیص روت بودن گوشی اندروید بسته هستند

دانلود Root Check 4.3.7.0 نرم افزار تشخیص روت بودن گوشی اندروید

Root Check ابزاری بسیار کاربردی بررسی روت بودن یا نبودن دستگاه برای گوشی های اندرویدی می باشد. روت کردن دستگاه های اندروید راه های مختلفی دارد، اما ممکن است شما از طریق عوض کردن رام جدید گوشی خود را روت کنید. در این صورت هنوز مطمئن نیستید که گوشی شما روت شده است یا خیر. توسط برنامه چک روت در کمترین زمان ممکن می توانید از روت بودن گوشی خود مطمئن شوید. همچنین این برنامه یک راهنمای مفید روت، اصطلاحات روت، سوالات متداول، و تمام اطلاعاتی که برای شروع نیاز دارید را ارائه می دهد.

باهوش ترین و سریع ترین روت چکر موجود در گوگل پلی!

این برنامه دستگاه شما را روت نمی کند، اما به شما شناخت کامل می دهد و شما را به مسیر درست راهنمایی می کند. محیط برنامه نیز در عین حال بسیار ساده و به سبک متریال (Material Design) طراحی شده است و با باز کردن برنامه اگر شاهد گوشی شما روت شده باشد، شاهد وجود تیک و نوشته “ROOTED” خواهید بود. دلایل زیادی برای تعیین روت بودن یا نبودن گوشی ها وجود دارد مثلا اینکه شما قصد دارید یک گوشی کارکرده تهیه نمایید و یا می خواهید ببینید گوشی خود را به درستی روت کرده اید یا خیر! پس وقت خود را برای برنامه های از رده خارج هدر ندهید! این برنامه توسط یکی از برترین توسعه دهندگان “روت” در Google Play توسعه یافته است.

روت چیست؟

معادل حق دسترسی Administrative کاربر ویندوز است. یک کاربر با شناسه کاربر 0 می تواند هر فایل را ویرایش و هر گونه تغییر ایجاد کند. Root به معنای ریشه است و روت کردن در سیستم عامل اندروید نیز به معنای دسترسی یافتن به ریشه یا همان فایل های سیستمی است.

قابلیت های نرم افزار Root Check اندروید:

  • باهوش ترین و سریع ترین بررسی کننده روت بودن گوشی موجود در گوگل پلی
  • راهنمای مفید در رابطه با فواید و اصطلاحات روت
  • تشخیص دارا بودن دسترسی روت گوشی
  • صدرصد رایگان، بدون تبلیغات و بدون ارتقاء
  • دارای طراحی متریال بسیار جذاب و زیبا

هم اکنون می توانید جدیدترین نسخه آنلاک شده اپلیکیشن کاربردی Root Check را از وب سایت اندروید ایران دانلود کنید.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Root Check 4.3.7.0 نرم افزار تشخیص روت بودن گوشی اندروید