دانلود Score! Hero 1.65 بازی فوتبال محبوب امتیاز قهرمانی اندروید + مود

      دیدگاه‌ها برای دانلود Score! Hero 1.65 بازی فوتبال محبوب امتیاز قهرمانی اندروید + مود بسته هستند

دانلود Score! Hero 1.65 بازی فوتبال محبوب امتیاز قهرمانی اندروید + مود

Score! Heroاسکور هیرو  فوتبالی جدید و فوق العاده زیبا برای پلتفرم مبتنی بر اندروید می باشد. فوتبال با سوایپ مکانیزم خلاقانه ایست که استودیوی First Touch را پایه گزارش در پلتفرم موبایل می دانند، توسعه دهنده ای بریتانیایی که مطمئنا همگی با عناوین مشهورش !Score و First Touch Soccer آشنا هستید. در Score Hero این بار بر خلاف نسخه اول بازی هدف تکرار گل های خاطره انگیز اسطوره های فوتبال نیست، بلکه این بار قهرمان مستطیل سبز شمایید و سرنوشت مسابقات را تعیین خواهید کرد.

در این بازی باید کنترل یک فوتبالیست آماتور را در دست بگیرید تا با گلزنی در بازی ها، ستاره مسابقات فوتبال شوید. شما تبدیل به یک قهرمان خواهید شد که مسیر خود را در بیش از 280 لول به صور دراماتیک کشف خواهد کرد و می تواند هفته ها مشغولتان نگه دارد. دفاع خود را به دقت و به صورت حرفه ای بچینید و یا اینکه توپ های هجومی را به طرف گوشه ها رانده تا بتوانید حملات همه جانبه را دفع کنید. گرافیک بازی پیشرفت قابل ملاحظه ای نسبت به نسخه های قبلی داشته و حالا به جای صورت های خالی، می توانید فوتبالیست هایی با چهره های مختلف ببینید و حتی خصوصیات چهره بازیکن خودتان را به دلخواه شخصی سازی کنید.

با گرافیک خیره کننده 3D همراه با انیمیشنی خاص و زیبا

طرز کار بازی Score! Hero بسیار ساده است، تنها کافیست با حرکت انگشت خود روی صفحه مسیر حرکت توپ را مشخص کنید. شاید در نگاه اول این مکانیسم بسیار ساده و بدهی به نظر برسد، اما سازندگان با زیرکی آلمان‌ هایی در بازی قرار دادند که همین گیم‌ پلی ساده را بسیار جذاب می‌کند. هنگامی که بازیکنی توپ را در اختیار دارد، محدوده‌ای که می‌ تواند توپ را در آن پاس دهد یا به سمت دروازه شوت کند مشخص می‌شود. در واقع شما کنترلی روی حرکت او ندارید، بلکه صرفاً مسیر توپ را مشخص می‌کنید. اساس بازی این است که با پاس‌ کاری به سمت دروازه پیشروی کنید و با یک ضربه‌ دقیق توپ را درون دروازه جای دهید. با اینکه تقریباً آزادی عمل چندانی برای پاس‌کاری ندارید اما به هرحال با توجه به موقعیت بازیکن، می‌توانید به جای پاس مستقیماً به سمت دروازه شلیک کنید و شانس خود را برای یک گل از راه دور امتحان کنید.

قابلیت های بازی فوتبال Score! Hero اندروید:

  • سفارشی سازی بازیکن قهرمان با انواع آیتم های مختلف برای احساس منحصر به فرد بودن
  • موتور گرافیکی جدید و بهینه سازی شده برای آزادی عمل و استراتژیک های بیشتر
  • داستان جذاب و درگیر کننده! از یک نوجوان علاقه مند فوتبالیست خواهد ساخت
  • برنده جوایز، غنائم، تغییر باشگاه، انتخاب نماینده کشور و امتیاز گول زنی
  • سینک و هماهنگ سازی پیشرفت های خود در سرورهای ابری گوگل
  • وصل کردن بازی به فیسبوک برای رقابت در برابر نزدیک ترین دوستان
  • گرافیک سه بعدی خیره کننده با صحنه ‌های زیبا و انیمیشنی خاص
  • دارا بودن یک گیم پلی ساده اما دشوار برای حرفه ای شدن
  • هوش مصنوعی سازگار با پاس ها و شوت های متنوع
  • بیش از 280 سطح چالش برانگیز و مراحل دیگر
  • امکان دعوت دوستان فیس بوک برای رقابت

هم اکنون می توانید جدیدترین نسخه  معمولی بازی فوتبال فوق العاده Score! Hero به همراه نسخه مود ( پول و انرژی بی نهایت + حذف تبلیغات ) آن را از وب سایت اندروید ایران دانلود کنید؛ در ضمن می توانید با مطالعه پست، مشاهده مقادیر درج شده در ابتدای پست، امتیاز کاربران گوگل پلی، مشاهده تریلر و اسکرین شات های موجود بهترین تصمیم را برای نصب این بازی قهرمان فوتبال بگیرید.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Score! Hero 1.65 بازی فوتبال محبوب امتیاز قهرمانی اندروید + مود