دانلود Servicely Pro 3.0.2 مدیریت نرم افزارهای در حال اجرا اندروید

      دیدگاه‌ها برای دانلود Servicely Pro 3.0.2 مدیریت نرم افزارهای در حال اجرا اندروید بسته هستند

دانلود Servicely Pro 3.0.2 مدیریت نرم افزارهای در حال اجرا اندروید

دانلود Servicely Pro نرم افزار مدیریت نرم افزارهای در حال اجرا برای اندرویدServicely Pro ابزاری کاربردی برای سیستم عامل می باشد که به کمک آن می توانید مصرف باتری گوشی خود را به طرز قابل توجهی کاهش داده و برنامه هایی که باتری زیادی مصرف می کنند را مدیریت کنید. شما هم حتما با این مشکل برخورد کرده اید که وقتی گوشی خود را شارژ می کنید، در هنگام شب و در زمانی که خواب هستید و هیچ استفاده ای از گوشی خود نمی کنید می بینید که باز هم باتری گوشی شما در حال کم شدن است به طوری که در برخی از مواقع صبح زود وقتی باتری گوشی خود را نگاه می کنید می بینید که 50 درصد کاهش یافته است. دلیل این موضوع برنامه هایی است که مانع از خاموش شدن گوشی شما می شود و گوشی شما را هم چنان در حالت آماده به کار نگه می دارند به همین دلیل به مصرف باتری ادامه می دهد و شارژ گوشی شما کاهش می یابد.

برنامه Servicely هر X ثانیه (به طور پیش فرض 60 ثانیه) یک بار گوشی شما را چک می کند و برنامه هایی که در حال مصرف باتری در پس زمینه هستند را شناسایی می کنند و با بستن آن ها مانع از مصرف باتری می شود. بدین ترتیب دیگر برنامه ای در پس زمینه گوشی شما را در حالت آماده به کار نگه نمی دارد که باتری شما کاهش یابد. با توجه به اینکه این برنامه بسیار کم حجم است و در پس زمینه اجرا می شود هیچ گونه خللی در کار با گوشی برای شما ایجاد نمی کند و شما می توانید به راحتی از آن استفاده کنید، هم چنین می توانید برنامه را طوری تنظیم کنید که پس از راه اندازی مجدد گوشی دوباره اجرا شود تا مانع از مصرف باتری توسط بازی ها یا برنامه ها شود.

ویژگی های برنامه Servicely Pro اندروید:

  • چک کردن برنامه های اجرا شده در پس زمینه هر 60 ثانیه یک بار و بستن اتوماتیک آن ها
  • اجرای خودکار پس از خاموش و روشن شدن گوشی
  • بستن برنامه ها و بازی های اجرا شده در پس زمینه
  • مصرف کم از منابع گوشی و اجرا در پس زمینه
  • کاهش مصرف باتری با بستن برنامه ها

و….

توجه داشته باشید:

این اپلیکیشن یک اپ سیستمی است و به همین دلیل ممکن است در صورت استفاده نادرست به نرم افزار های گوشی و یا سیستم اندروید آسیب وارد کند.
هم اکنون می توانید جدیدترین نسخه آنلاک شده و PRO اپلیکیشن [root] Servicely را از اندروید ایران دریافت نمایید.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Servicely Pro 3.0.2 مدیریت نرم افزارهای در حال اجرا اندروید