دانلود SHAREit 3.6.76 انتقال فایل شریت اندروید + کامپیوتر

      دیدگاه‌ها برای دانلود SHAREit 3.6.76 انتقال فایل شریت اندروید + کامپیوتر بسته هستند

دانلود SHAREit 3.6.76 انتقال فایل شریت اندروید + کامپیوتر

شریت جادوگری چیره دست در نقل و انتقال داده

با بلوتوث خداحافظی کنیدانتقال دیتا تا 40 برابر سریعتر از بلوتوث

به اشتراک گزاری گروهی تا 5 دستگاه به صورت همزمان بدون نیاز به ارتباط اینترنتی

دانلود SHAREit جدیدترین نسخه شریت اندروید + ویندوز

SHAREit – Connect & Transfer یکی از بهترین و سریع ترین برنامه دنیا برای انتقال داده بدون هزینه های شبکه یا اتصال وای فای است، برای به اشتراک گزاشتن و دریافت فایل هایی همچون عکس، موزیک، داکیومنت، کانتکت و شماره و … با سرعت باور نکردنی به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده است. بارها در نظر داشتید فایل های حجیم ارسال و دریافت کنید اما با سرعت بلوتوث بسیار وقت گیر بوده هم اکنون با بلوتوث خداحافظی کنید و نرم افزار شریت را بر روی اسمارت فون اندرویدی خود نصب کنید. “شیریت” ادعا دارد که می توانند تمام فایل های مورد نظر شما حتی فایل های حجیمی مانند فیلم های چند گیگابایتی را در کمترین زمان ممکن به یک گوشی اندرویدی دیگر و یا کامپیوتر شخصی تان از طریق ارتباط بی سیم وایرلس ارسال نماید و آن را به The world’s fastest way معرفی کرده است.

با استفاده از شیرایت خواهید توانست ظرف مدت چند ثانیه فایل‌ های حجیم را جابجا نموده و به اشتراک بگذارید، فناوری وای فای دایرکت چند وقتی است که معرفی شده، اما به هر دلیل نتوانسته آن طور که باید و شاید جایگاه واقعی خود را در بین کاربران پیدا نماید. اپلیکیشن شریت نیز در بخشی از تنظیمات خود از این فناوری استفاده می‌کند. برای استفاده از آن کافی است پس از نصب و ورود به محیط اپ انتخاب کنید که قصد ارسال یک یا چند فایل را دارید یا قصد دارید فایلی را از دوست خود دریافت کنید.

قابلیت های نرم افزار شیریت SHAREit اندروید:

  • ارسال و دریافت آسان فایل، عکس، ویدئو، موزیک، برنامه، بازی و حتی اسناد در نهایت سرعت بدون استفاده از بلوتوث و کابل
  • پشتیبانی از تمامی دیوایس های موجود در رنج این نرم افزار همچون اندروید، آیپد، ویندوز و ISO
  • انتقال فایل ها و ویدیو های بزرگ در چند ثانیه تا 40 برابر سریعتر از بلوتوث
  • جست و جوی آسان تمامی دستگاه های موجود در اطراف شما
  • قابلیت به اشتراک گذاری گروهی تا 5 دستگاه به صورت همزمان
  • امکان انتخاب آواتار اختصاصی برای خود از طریق برنامه
  • اینترفیس و محیط کاربری بدون ابهام و فوق العاده زیبا

و….
از نظر فنی تفاوت چندانی میان دو حالت دریافت و ارسال وجود ندارد، به صورت عادی فردی که قصد دارد فایلی را ارسال کند ابتدا باید آن را انتخاب کرده و سپس فردی که قصد دارد فایل را دریافت کند نیز باید دکمه دریافت را انتخاب نماید. در این حالت دستگاه فرد دریافت کننده به عنوان هات اسپات روتر عمل کرده و اطلاعات نیز از طریق وایفای ارسال می‌گردند، برای ارسال و دریافت اطلاعات نیز دو طرف می‌ بایست به شبکه وای-فای که به صورت عمومی با کلمه Beey- شروع می‌ شود متصل شوند و از آن طریق به نقل و انتقال داده بپردازند.

نکته جالب در مورد این اپ سرعت باور نکردنی ارسال فایل است به گونه‌ ای که در یک اقدام تجربی من موفق شدم یک فایل ویدیویی به حجم 560 مگابایت را ظرف مدت کمتر از 90 ثانیه از کامپیوتر به گوشی هوشمند خود منتقل کنم. در حالت عادی و با استفاده از بلوتوث این کار احتمالا چند ده دقیقه به درازا می‌انجامید. نکته حائز اهمیت در این بین نقل و انتقال داده به صورت بی سیم است و شما به هیچ وسیله و ابزار خارجی برای این کار احتیاج ندارید.

در کنار استفاده از Wi-Fi دایرکت می‌ توانید فایل‌ ها را از طریق بلوتوث نیز ارسال نمایید. این اپلیکیشن توسط کمپانی معتبر لنوو طراحی و ساخته شده و همانطور که انتظار می‌ رود، مجهز به کاربردی ترین امکانات نیز هست، ویژگی بسیار کاربردی دیگر شریت امکان به ارسال و دریافت فایل میان چندین دستگاه متصل به شبکه است، به این صورت که می‌ توانید انتخاب کنید فایل مورد نظر شما به کدامیک از دستگاه‌ های موجود در لیست ارسال شود.

نکات کلیدی نرم افزار شیریت

اگر در حین کار با نرم افزار مشکلی داشتید فایروال و آنتی ویروس کامپیوتر خود را به طور کامل غیر فعال نمایید.
کلاینت ویندوز دارای دو نسخه ویندوز 7 و 8 و XP و ویستا می باشد, بدون هیچ مشکلی نصب خواهد شد.
برای دانلود نسخه ویندوز یا آیفون به سایت سازنده این برنامه مراجعه کنید: http://kc.lenovo.com

راهنمای استفاده از نرم افزار :

برای ارسال فایل توسط شما برای دوستان، شما باید گزینه Send را بزنید و طرف مقابل گزینه Receive را بزند و از سرعت بالای انتقال دیتا لذت ببرید.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود SHAREit 3.6.76 انتقال فایل شریت اندروید + کامپیوتر

نصب بیتالک