دانلود Sniper 3D Gun Shooter 2.0.5 بازی تک تیرانداز سه بعدی اندروید + مود

      دیدگاه‌ها برای دانلود Sniper 3D Gun Shooter 2.0.5 بازی تک تیرانداز سه بعدی اندروید + مود بسته هستند

دانلود Sniper 3D Gun Shooter 2.0.5 بازی تک تیرانداز سه بعدی اندروید + مود

Sniper 3D Gun Shooter: Free Shooting Games – FPSتک تیرانداز عنوانی جذاب و فوق العاده در سبک با محیط سه بعدی برای سیستم عامل اندروید می باشد. بازی های تکراری عرضه شده در این سبک را برای همیشه فراموش کنید چرا که در این بازی باید به طور جدی مشغول کار شوید و اهداف را با دقت دنبال کرده و در زمان مناسب مورد هدف قرار دهید، با هلیکوپتر ها مبارزه کنید، زامبی ها را بکشید و سرنخ ها را دنبال کنید تا بتوانید قربانیان را نجات دهید. در بازی بیش از صد مرحله وجود دارد که باید کارهای مختلفی را از نجات رئیس جمهور گرفته تا کشتن زامبی ها انجام دهید.

در هر مرحله از  Sniper 3D Assassin باید حساب تمام تیرهای خود را داشته باشید، چرا که علاوه بر محدود بودن تیرها در صورت خطا زدن هدف ممکن است مشکلاتی پیش بیاید که دیگر کنترل آن ها دست شما نباشد. سلاح های مختلفی در بازی اسنایپر اساسین وجود دارد که می توانید قبل از هر مرحله یکی از آن ها را انتخاب نموده و وارد نبرد شوید، با انجام هر مرحله می توانید مهمات خود را ارتقا داده تا آسیب بیشتری به دشمن وارد کند. اگر از انجام مراحل داستانی بازی خسته شدید می توانید بخش PvP mode را امتحان کنید و با سایر کاربران به رقابت بپردازید تا سرعت و دقت شلیک خود را مورد محک قرار دهید. وقت را تلف نکنید و اسنایپ خود بر دارید و به نبرد با زامبی ها بروید و جنگ را برای همیشه تمام کرده و صلح را به مردم هدیه دهید، بازی علی رغم داشتن بخش آنلاین، نیازی به دائم اتصال بودن شبکه اینترنتی ندارد، همچنین به لطف پشتیبانی بسیار خوب این بازی با اکثر گوشی ها و تبلت های اندرویدی سازگار است تا همه بتوانند از این بازی فوق العاده لذت ببرند.

ویژگی های بازی اندروید Sniper 3D Assassin Gun Shooter :

  • وجود انواع مکان ها و محیط های گسترده برای به چالش کشیدن مهارت های شما
  • عرضه شده به طور کاملا رایگان برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی
  • گرافیک سه بعدی واقع گرایانه با طراحی انیمیشن های فوق العاده
  • وجود ده ها سلاح مختلف مرگبار با قابلیت ارتقا و افزودن آیتم ها
  • کنترلرهای لمسی روان و قابل تنظیم برای کنترل
  • وجود صدها ماموریت مختلف و هیجان انگیز
  • تجربه یک گیم‌ پلی فراگیر و اعتیاد آور

همین حالا می توانید جدیدترین نسخه معمولی + نسخه مود ( بدون تبلیغات، جم، سکه و انرژی بی نهایت ) Sniper 3D Gun Shooter را از وب سایت اندروید ایران به صورت رایگان و لینک مستقیم دانلود کنید و همچنین می توانید با مطالعه پست، مشاهده مقادیر درج شده در ابتدای پست، امتیاز کاربران گوگل پلی، مشاهده تریلر و اسکرین شات های موجود بهترین تصمیم را برای نصب بازی اسنایپر سه بعدی بگیرید.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Sniper 3D Gun Shooter 2.0.5 بازی تک تیرانداز سه بعدی اندروید + مود