دانلود Sonic Forces: Speed Battle 0.0.2 بازی نیروی سونیک: نبرد سرعت اندروید

      دیدگاه‌ها برای دانلود Sonic Forces: Speed Battle 0.0.2 بازی نیروی سونیک: نبرد سرعت اندروید بسته هستند

دانلود Sonic Forces: Speed Battle 0.0.2 بازی نیروی سونیک: نبرد سرعت اندروید

Sonic Forces: Speed Battleنیروی سونیک: نبرد سرعتی سری جدیدی از بازی خاطره انگیز و دوست داشتنی سونیک در سبک _blank (Runner) از استودیوی بازی سازی محبوب سگا برای دستگاه های اندرویدی می باشد. Sonic Forces در واقع دنباله بازی است که شما در محیطی مدرن به کنترل و هدایت شخصیت دوست داشتنی سونیک مشغول می شوید؛ کنترلرهای لمسی و عالی به شما امکان حرکت، پریدن و انجام دیگر کارها را می دهند، حلقه های موجود در مسیرتان را جمع آوری کنید، موانع پیش رو را با تیغ های تیز خود خرد کنید و راه خود را از طریق مبارزه با دشمنان واقعی برای پیروزی باز کنید و مراحل را یکی پس از دیگری بر روی مسیر و ریل های متحرک پشت سر بگذارید.

در Project Sonic 2017 به غیر از سونیک کاراکترهایی مثل Sonic The Hedgehog، Tails، Amy، Knuckles، Shadow و بیشتر را هم می توانید در بازی کنترل کنید که البته از ابتدا آزاد نیستند، گرافیک و موسیقی مثل همیشه لذت بخشند و هیچ کم و کسری در آن نمی بینید. با جمع آوری حلقه ها و پیشروی در مراحل می توانید قدرت های کاراکترها را ارتقا ببخشید؛ از ویژگی های برجسته این سری از بازی سونیک می توان به قابلیت شخصی سازی کاراکترهای بازی اشاره کرد که با اسفاده از این قابلیت امکان تغییر دادن رنگ، نوع دستکش، کفش و پوشش سر کاراکتر‌های موجود در بازی فراهم می‌ شود. همچنین امکان استفاده از گجت‌ هایی نظیر شعله‌ افکن (Flamethrower) و چنگک (Grappling hook) در بازی وجود خواهد داشت.

ویژگی های بازی اندروید Sonic Forces: Speed Battle :

  • تصاویر قدرت گرفته با موتور گرافیکی جدید شرکت سگا با نام Hedgehog Engine 2
  • دویدن و پریدن در نقش Sonic The Hedgehog، Tails، Amy، Knuckles Shadow
  • باز کردن شخصیت های جدید و نادر از جمله Omega و Vector
  • جمع آوری حلقه های طلایی موجود در مسیر حرکت
  • باز کردن و آنلاک سازی آیتم های مختلف موجود
  • باز کردن انواع مراحل جدید و چالش برانگیز
  • تکامل شخصیت ها با جمع آوری حلقه ها

وب سایت اندروید ایران بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده Sonic Forces را در دو نسخه عادی و مود شده جهت دانلود آماده کرده است؛ همچنین جهت آشنایی بیشتر با بازی می توانید مقادیر درج شده در ابتدای پست، امتیاز کاربران گوگل پلی و اسکرین شات های بازی را مشاهده کرده و تصمیم نهایی را برای نصب این بازی بگیرید.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Sonic Forces: Speed Battle 0.0.2 بازی نیروی سونیک: نبرد سرعت اندروید