دانلود Sonic the Hedgehog 3.0.1 بازی اکشن و محبوب سونیک اندروید + مود

      دیدگاه‌ها برای دانلود Sonic the Hedgehog 3.0.1 بازی اکشن و محبوب سونیک اندروید + مود بسته هستند

دانلود Sonic the Hedgehog 3.0.1 بازی اکشن و محبوب سونیک اندروید + مود

Sonic the Hedgehog بازی “ سونیک جوجه تیغی ” عنوان دیگری از سری بازی های سونیک و شاهکار دیگری از کمپانی SEGA در دسته بندی برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی شما در نقش سونیک جوجه تیغی بایستی تمام تلاش خود را به کار برده و خود را با حالت کاملا جدید Time Attack به چالش بکشید؛ حلقه های موجود در مسیرتان را جمع آوری کنید تا بتواند از تمامی موانع موجود عبور نموده و به مقصد خود برسد و مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید.

در Sonic the Hedgehog برای اولین بار شما می توانید به عنوان Tails و Knuckles که دوستان سونیک هستند بازی کنید و برای نجات جهان از شر Dr. Eggman در میان حلقه ها بدوید و بچرخید و حلقه ها را جمع آوری کنید و در ماموریت های خود دشمنانتان را به کمک توانایی های منحصر به فرد خود شکست دهید. دکتر اگمن یک دانشمند چاق دیوانه است که هر اختراعی می کند که بتواند سونیک را شکست دهد و الماس هایش را به دست آورد، زیرا با استفاده از هفت الماس می تواند مالک دنیا شود و امپراتوری اگمن را به وجود آورد. بازی های سونیک علی رغم حجم بسیار کمشان دارای گرافیک بسیار عالی می باشد و Sonic the Hedgehog هم با حجم بسیار کم خودش دارای گرافیگی سه بعدی و جلوه های صوتی فوق العاده جذاب و هیجان انگیز می باشد.

ویژگی های بازی اندروید Sonic the Hedgehog :

  • پشتیبانی منحصر به فرد از کنترلرهای Power A Moga، Nyko، XBOX و all HID
  • شامل انواع دستاوردها برای به دست آوردن توانایی های شگفت انگیز
  • پشت سر گذاشت صدها مراحل برای باز کردن شخصیت های جدید
  • حضور در لیدربوردها و رقابت با بازیکنان سراسر جهان برای رتبه بالا
  • تکامل شخصیت ها با جمع آوری حلقه های طلایی در مسیر حرکت
  • دارا بودن گرافیک خیره کننده عالی به همراه صداگذاری مهیج
  • امکان انجام بازی به صورت بی پایان و به صورت سخت شونده
  • دارای توانایی های بسیار زیاد و امکان ضربه زدن به دشمنان
  • جلوه های صوتی فوق العاده جذاب و هیجان انگیز
  • در محیط ها و مکان هایی سه بعدی

تمامی موارد و ویژگی های بازی دست به دست یکدیگر داده اند تا با طراحی خوب خود شما را محو بازی کنند! هم‌ اکنون شما می‌ توانید جدیدترین  نسخه معمولی + نسخه مود ( Unlocked ) Sonic the Hedgehog را از وب سایت اندروید ایران برای تبلت یا گوشی مبتنی بر اندروید خود دانلود کنید؛ در ضمن می توانید با مطالعه پست، مشاهده مقادیر درج شده در ابتدای پست، امتیاز کاربران گوگل پلی، مشاهده تریلر و اسکرین شات های موجود بهترین تصمیم را برای نصب این بازی بگیرید.

_blank نسخه معمولی + نسخه مود

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Sonic the Hedgehog 3.0.1 بازی اکشن و محبوب سونیک اندروید + مود