دانلود Subdivision Infinity 1.0.6174 بازی تیرانداز فضایی اندروید + دیتا + مود

      دیدگاه‌ها برای دانلود Subdivision Infinity 1.0.6174 بازی تیرانداز فضایی اندروید + دیتا + مود بسته هستند

دانلود Subdivision Infinity 1.0.6174 بازی تیرانداز فضایی اندروید + دیتا + مود

Subdivision Infinity عنوانی جذاب و هیجان انگیز تحت عنوان “ تیرانداز فضایی ” در سبک و شوتر فضایی از نوع sci-fi 3D برای دستگاه های هوشمند اندروید می باشد که برای علاقه مندان بازی های تیرانداز فضایی طراحی و ساخته شده است. کشتی خود را آماده کنید و در فضاهای گسترده کاوش کرده و بیش از 40 ماموریت مختلف بازی را در 5 مکان مختلف انجام دهید، فضاپیماهای دشمن را شکار و نابود کنید و سیارک های جدید را برای به دست آوردن منابع جدید تسخیر کنید. در این بازی شما نقش یک خلبان جوان را بر عهده دارید که به طور اتفاقی به برخی از وقایع اطراف خودش مشکوک می شود و در این بین وارد ماجرایی بزرگ می شود. بازی در ابتدا بسیار ساده به نظر می رسد اما با طی کردن مراحل متوجه سختی و گستردگی بازی می شوید مخصوصا اینکه در بازی هیچ نیروی کمکی برای شما وجود ندارد.

Subdivision Infinity یک بازی فضایی بسیار عالی به شمار می رود که دارای گرافیک باور نکردنی به همراه یک محیط شگفت انگیز می باشد. علاوه بر ماموریت های اصلی داستان، شما می توانید هدف هایی را به صورت اختیاری برای خود مقرر سازید و به فعالیت های فضایی و عملیات استخراج معادن بپردازید. سیستم کنترل بازی به صورت سوم شخص طراحی شده است، به گونه ای که شما کشتی فضایی خود را در غالب سوم شخص مشاهده می کنید و تنها دو دکمه رو به رو شما وجود دارد که یکی برای افزایش سرعت و دیگری برای شلیک کردن است و استفاده به موقع از هر دوی آن ها برای پیروز شدن بسیار مهم است.

ویژگی های بازی اندروید Subdivision Infinity :

  • غول های منحصر به فرد در هر مرحله و دریافت جوایز پس از شکست دادن آن ها
  • طراحی 5 مکان منحصر به فرد با جو و ویژگی های خاص
  • امکان انجام بازی های فرعی در کنار داستان اصلی بازی
  • گرافیک زیبای سه بعدی مناسب برای بازی های فضایی
  • امکان به صورت آزاد و تمرین مهارت های شلیک
  • تعداد زیادی سلاح و کشتی برای خرید و قابلیت ارتقا
  • پیاده سازی آیتم های نظامی روی سفینه خود
  • وجود بیش از 40 ماموریت در داستان اصلی
  • تجربه یک گیم‌ پلی فراگیر و منحصر به فرد

Subdivision Infinity علاوه بر گرافیک سه بعدی و فوق العاده با داستانی جذاب و همچنین مراحل فرعی می تواند برای مدت ها شما را سرگرم سازد. همین حالا می‌ توانید جدیدترین نسخه معمولی + نسخه مود – آنلاک شده + پول بی نهایت به همراه فایل دیتا آن را از وب سایت اندروید ایران برای تبلت یا گوشی مبتنی بر اندروید خود دانلود کنید؛ در ضمن می توانید با مطالعه پست، مشاهده مقادیر درج شده در ابتدای پست، امتیاز کاربران گوگل پلی، مشاهده تریلر و اسکرین شات های موجود بهترین تصمیم را برای نصب بازی هیجان انگیز تیرانداز فضایی اندرویدی بگیرید.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Subdivision Infinity 1.0.6174 بازی تیرانداز فضایی اندروید + دیتا + مود