دانلود Terror Hunter 1.0.1 بازی اکشن و متفاوت شکارچی ترور اندروید + مود

      دیدگاه‌ها برای دانلود Terror Hunter 1.0.1 بازی اکشن و متفاوت شکارچی ترور اندروید + مود بسته هستند

دانلود Terror Hunter 1.0.1 بازی اکشن و متفاوت شکارچی ترور اندروید + مود

Terror Hunter – شکارچی ترور گیم جدید و فوق العاده زیبا در سبک _blank (سوم شخص شوتر) برای دستگاه های هوشمند مبتنی بر سیستم‌ عامل‌ اندروید می باشد که با ویژگی های ساده و در عین حال اعتیاد آور تجربه ای منحصر به فرد و دوست داشتنی را به شما ارائه می دهد. اگر چه این بازی هم مثل بسیاری نمونه های مشابه دارای محتوای کلیشه ای و تکراری در مورد زامبی ها و آخر الزمان ایجاد شده توسط آن ها می باشد، اما باید گفت ویژگی های گیم پلی و گرافیکی این بازی پا را فراتر گذاشته و شما را از انجام این بازی خسته نمی کند.

کل Terror Hunter را می توان در چند جمله بیان کرد، طبق داستان این بازی و با توجه به نام آن شما در نقش شکارچی زامبی ظاهر می شوید و باید منطقه را از وجود زامبی ها پاکسازی کنید. بازی به صورت سوم شخص طراحی شده است و زاویه دوربین از سمت بالا به پایین است؛ ماموریت خود را در نقش شخصیت اصلی بازی برای پاکسازی منطقه از زامبی ها آغاز کنید، با رفتن به مسیرهای مختلف زامبی ها را پیدا کنید و آن ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید. با کسب پول و طلایی که از هر مرحله به دست می آورید می توانید سلاح یا تجهیزات جانبی بخرید، در مراحل بالاتر حتماً نیاز به داشتن سلاح های قدرتمند تر دارید پس باید حتماً به خوبی مراحل را پشت سر گذاشته و سعی کنید بیشترین پول ممکن را از هر مرحله به دست بیاورید.

ویژگی های بازی اندروید Terror Hunter :

  • قابلیت ارتقاء حرفه ای اسلحه ها در بخش های مختلف
  • انواع سلاح ها برای رسیدن به اهدف شما
  • کشف سرزمین های مختلف در طول بازی
  • کشف ابزارهای جدید برای شکار ها
  • کسب دستاوردها و رتبه بندی جهانی
  • گیم پلی عالی و سرگرم کننده
  • 3 سطح بازی برای انتخاب

هم اکنون نسخه اصلی و مود بازی Terror Hunter در دستان شماست که در نسخه مود سکه و پول شما نامحدود است و اما در نسخه اصلی باید با تلاش خود بازی را به سختی پشت سر بگذارید؛ همین حالا می توانید با توجه به مقادیر درج شده در ابتدای پست، امتیاز کاربران گوگل پلی و اسکرین شات های موجود تصمیم نهایی را برای دانلود و نصب و دانلود بازی کم حجم شکارچی زامبی از وب سایت اندروید ایران بگیرید.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Terror Hunter 1.0.1 بازی اکشن و متفاوت شکارچی ترور اندروید + مود