دانلود The Elder Scrolls: Legends 1.67.0 بازی کتیبه های بزرگ اندروید + دیتا

      دیدگاه‌ها برای دانلود The Elder Scrolls: Legends 1.67.0 بازی کتیبه های بزرگ اندروید + دیتا بسته هستند

دانلود The Elder Scrolls: Legends 1.67.0 بازی کتیبه های بزرگ اندروید + دیتا

The Elder Scrolls: Legends – Heroes of Skyrimکتیبه های بزرگ : افسانه ها عنوان یک و کارتی است که به تازگی در مارکت جهانی گوگل پلی از سوی خالق بازی محبوب برای سیستم عامل اندروید ارائه و معرفی شده است. این بازی در سال گذشته برای کامپیوترهای شخصی معرفی شده بود که اخیرا نسخه اندروید و iOS آن نیز در اختیار کاربران قرار گرفته که این مورد محبوبیت و گسترش این بازی کارتی را در بین گیمرها نشان می دهد. روند بازی به این صورت است که شما باید در مبارزه هایی شرکت کنید که سرچشمه آن افسانه ها و روایات کهن است. تمامی کارت‌ ها و رهبران این بازی با الهام از شخصیت‌ ها و موجودات سری بازی‌ های The Elder Scrolls طراحی شده‌ اند. نکته کلیدی بازی این است که در طی نبرد شما باید با دقت تمام، بهترین کارت ها را در برابر دشمن زیرک خود برملا کنید و استراتژی خاص خود را به کار بگیرید تا در مبارزات تبدیل به برترین ها شوید، همچنین می توانید هوش خود را در برابر هوش مصنوعی طراحی شده در بازی به چالش بکشید و توانایی های خود را چندین برابر کنید.

قابلیت بازی به صورت آفلاین و  مولتی پلیر و آنلاین

The Elder Scrolls: Legends حالت های مختلف برای تجربه ای شگفت انگیز دارد که به آن ها خواهیم پرداخت. این بازی شامل دو حالت تک‌ نفره داستانی و بخش چند نفره می‌شود. حالت تک‌ نفره موجود در بازی به کاربران اجازه می‌دهد که کارت‌ های افسانه‌ ای را پیدا و از آن خود کنند و با جمع‌ آوری آن ها دسته کارت‌ های خود را با توجه به روند بازی‌ شان شخصی‌ سازی کنند. در بخش چند نفره نیز می توانید دوستان خود را به نبردی مهیج دعوت نمایید و استراتژی خود را به سایرین نشان دهید. بازیکنان آنلاین می‌ توانند با ملحق شدن به حالت‌ های رتبه‌ بندی و معمولی با یکدیگر به رقابت بپردازند و لول خود و کارت‌ هایشان را افزایش دهند. جالب است بدانید که این بازی در هنگام مبارزات شامل چندین مسیر‌ می‌شود؛ همچنین وجود مسیرهای پیشرفت چند شاخه برای کارت‌ های مختلف، از دیگر خصوصیات این بازی به شمار می‌ رود.

ویژگی های بازی The Elder Scrolls: Legends اندروید :

  • قابلیت ارتقا و شخصی سازی دسته کارت ها در صورت پیروزی در نبرد
  • عنوانی جذاب در بین بازی های کارتی و استراتژیک
  • گرافیک خارق العاده به همراه جزئیات دقیق
  • وجود دو حالت تک نفره و دو نفره در
  • وجود شخصیت ها و قهرمان های متفاوت
  • پیاده کردن استراتژی های خود در نبردها
  • وجود فروشگاهی جهت خرید کارت ها
  • حضور در نبرد های کارتی و افسانه ای
  • غلبه بر رقبا با انتخاب صحیح کارت ها
  • گردآوری کلکسیونی از کارت ها
  • چند شاخه شدن میادین جنگ

هم اکنون می توانید با دریافت جدیدترین نسخه به همراه دیتا The Elder Scrolls: Legends از سرورهای وب سایت اندروید ایران ساعت ها سرگرم شوید و طعم شیرین مبارزه ای مهیج را بچشید. در ضمن می توانید با مطالعه پست، مشاهده مقادیر درج شده در بالای پست، مشاهده تریلر و اسکرین شات های این بازی بهترین تصمیم را بگیرید. عجله کنید! کارت ها و قهرمانان خود را در برابر دشمنان رو کنید تا به افسانه بپیوندید.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود The Elder Scrolls: Legends 1.67.0 بازی کتیبه های بزرگ اندروید + دیتا