دانلود Titanfall: Assault 2.0.0 بازی استراتژی تایتان فال اندروید

      دیدگاه‌ها برای دانلود Titanfall: Assault 2.0.0 بازی استراتژی تایتان فال اندروید بسته هستند

دانلود Titanfall: Assault 2.0.0 بازی استراتژی تایتان فال اندروید

Titanfall: Assault – (سقوط تایتان : حمله) بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیکی خارق العاده و خیره کننده در سبک Real-time برای سیستم عامل iOS و اندروید می باشد که بر اساس مجموعه بازی های محبوب تایتان فال طراحی شده است. جدا از المان های همیشگی سبک استراتژی، توسعه دهنده NEXON M Inc برای ساخت این بازی از عناوین کارتی هم الهام گرفته است، بدین معنی که شما پیش از انجام مبارزات می توانید از میان کارت های مختلفی تعدادی را انتخاب نموده و سپس هنگام جنگ از آن ها استفاده کنید.

در Titanfall: Assault می توانید مهارت های رزمی خود را با استفاده از وسایل جنگی متعدد موجود در بازی مورد محک قرار دهید و واحدهای مختلفی نظیر نینجاها، Scorch و غیره را برای کنترل نبرد به درون میدان جنگ بفرستید. در بازی ده ها کارت مختلف از جمله کارت های جنگی و تاکنیکی وجود دارد که هر کدام را می توانید جمع آوری کنید و سپس آن ها را ارتقاء دهید. با ورود به بازی‌،‌ باید دسته‌ هایی از کارت‌ ها شامل تایتان‌ ها، پایلوت‌ ها و همچنین Burn Card ها را برای استفاده در میدان نبرد ایجاد کنید و به مبارزه با سایر کاربران رفته و آن ها را در نقشه های مختلف شکست دهید، راه خود را برای پیروزی در نبردهای PVP در نقشه‌ های مختلف Frontier War پیدا کرده و با شکست دادن رقبای خود پاداش های ویژه ای دریافت کنید، بنابراین اتحاد ایجاد کنید تا نیروهای حریف را در تنگنا قرار دهید و با نابود کردن دشمنان خود پیروزی را به ارمغان بیاورید.

ویژگی های بازی اندروید Titanfall: Assault :

  • تست مهارت های رزمی خود با استفاده از وسایل جنگی متعدد موجود در
  • قابلیت ارتقاء تجهیزات و توانایی های نیروهای خود برای پیروزی در نبردها
  • گرافیک خیره کننده و نفس گیر با فضاسازی های واقعی و هیجان انگیز
  • استفاده از خلبان ها و تایتان خود در نبردهای سریع و هیجان انگیز
  • مبارزه رو در رو در عنوانی داینامیک و استراتژی ( هدف-محور )
  • ساخت ارتشی از تایتان و پایلوت ‌ها برای رقابت با یکدیگر
  • دارای لوکیشن های مختلف و خط داستانی مبارزه ای
  • مبارزه با دشمنان با کارت های مختلف تایتان ها
  • ایجاد اتحاد با دوستان خود

اگر از علاقمندان بازی تایتان فال هستید نیاز به شک کردن نیست زیرا می توانید با خیال آسوده و با استفاده از مطالعه پست، مشاهده مقادیر درج شده در ابتدای پست، امتیاز کاربران گوگل پلی، مشاهده تریلر و اسکرین شات های موجود بهترین تصمیم را برای دانلود رایگان جدیدترین نسخه بازی مهیج و چالش برانگیز Titanfall: Assault از وب سایت اندروید ایران بگیرید.

  1. برای بازی تا به این لحظه مودی ریلیز نشده؛ به محض ریلیز مود به پست اضافه خواهد شد.
  2. بازی آنلاین بوده و اتصال اینترنت پایدار (ترجیحا Wi-Fi) به صورت دائمی الزامیست.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Titanfall: Assault 2.0.0 بازی استراتژی تایتان فال اندروید