دانلود War Planet Online 1.0.2e بازی جنگ در سیاره اندروید + دیتا

      دیدگاه‌ها برای دانلود War Planet Online 1.0.2e بازی جنگ در سیاره اندروید + دیتا بسته هستند

دانلود War Planet Online 1.0.2e بازی جنگ در سیاره اندروید + دیتا

War Planet Online عنوان بازی جدید در سبک است که به تازگی از سوی کمپانی مشهور Gameloft وارد مارکت اندرویدی گوگل شده است. نام توسعه سازنده بازی، گیم لافت و سوابق کاری درخشان او نشان دهنده کیفیت این بازی استراتژی آنلاین است که می تواند به خوبی نام این سبک را به یدک بکشد. روایت داستان بسیار واضح است؛ ارتش نظامی خود را تشکیل دهید، سرزمین ها را فتح کنید و متحدین خود را برای رهبری بر جهان هدایت کنید. در سراسر جهان جنگ و شورش امان مردم را بریده و قهرمانان و فرماندهانی شجاع و جسور قیام کرده اند تا برای سهم خود از این کره خاکی مبارزه کنند و دنیا را فتح کنند.

اکنون فرصت در دستان شما است تا با ایجاد مقر نظامی خود و مدیریت نیروها و منابع جنگی تان در این نبرد خونین شرکت کنید و پیروز میدان شوید. یادتان باشد که شما ژنرالی تنها و بدون پشتوانه هستید اما با رقبای بسیاری باید دست و پنجه نرم کنید. بسیاری از مقامات نظامی علیه شما دست به شورش و حمله نظامی می زنند و این شما هستید که با اعمال سیاست های خود بر مناطق نظامی قدرت خود را به عنوان برترین ژنرال ثابت کنید. برخی به شما و قبیله تان ملحق می شوند، برخی به عنوان رقیب با شما مبارزه می کنند؛ اما دوست یا دشمن، تنها یک نفر می تواند حکومت بزرگ را برپا کند.

ویژگی های بازی War Planet Online اندروید :

  • استفاده از انواع ادوات جنگی از جمله : تانک، بمب افکن، توپخانه و غیره
  • قابلیت ساخت مقر جنگی خود و شخصی سازی و ارتقای آن
  • گرافیک، گیم پلی، جزئیات و جلوه های صوتی کم نظیر
  • وارد شدن به جنگ های مرگبار و پیروزی در آن ها
  • امکان فرماندهی جنگ ها و اعمال دستورات خود
  • قابلیت رقابت آنلاین با بازیکنان در سراسر جهان
  • آشنایی با رقبای ژنرال کارکشته بسیار
  • ساخت و مدیریت یگان های متفاوت
  • ایجاد یک اتحاد و رهبری آن

هم اکنون می توانید با دریافت این بازی از سرورهای وب سایت اندروید ایران ساعت ها سرگرم شوید و طعم شیرین هیجان را بچشید. در ضمن می توانید با مطالعه پست، مشاهده مقادیر درج شده در بالای پست، مشاهده اسکرین شات های موجود و تریلر War Planet Online بهترین تصمیم را بگیرید؛ عجله کنید و ژنرال های حرفه ای را در ارتش خود استخدام کنید، یک ماشین نظامی مرگبار بسازید، سیاست های نظامی عالی طراحی کنید و به پایگاه های رقبا و دشمنان حمله کنید.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود War Planet Online 1.0.2e بازی جنگ در سیاره اندروید + دیتا