دانلود Wicked OZ Puzzle 2.4.2 بازی پازل و کژوال فوق العاده اندروید

      دیدگاه‌ها برای دانلود Wicked OZ Puzzle 2.4.2 بازی پازل و کژوال فوق العاده اندروید بسته هستند

دانلود Wicked OZ Puzzle 2.4.2 بازی پازل و کژوال فوق العاده اندروید

Wicked OZ Puzzle عنوانی فوق العاده در سبک و کژوال برای گوشی های اندرویدی می باشد که توسط سازندگان بازی Wicked Snow White به تازگی عرضه شده است. در این بازی شما باید الماس ها را به دست آورید، پازل ها را حل کنید و شخصیت های دنیای OZ را باز کرده و با جادوگر ملاقات کنید. این بازی با ویژگی های فوق العاده ای که دارد مطمئنا می تواند به خود لقب قاتل زمان را بدهد به گونه ای که با انجام آن گذر زمان را حس نخواهید کرد و برای کسانی که از بازی های تکراری Match 3 خسته شده اند عنوانی جذاب به شمار می رود.

در Wicked OZ Puzzle حالت های مختلفی نظیر پیدا کردن بالن یا میمون، مود رنگین کمان، باز کردن شخصیت های مختلف دنیای OZ، پیدا کردن جادوگر و غیره وجود دارد که با توجه به پشتیبانی از حالت آفلاین می تواند مناسب بسیاری از سلیقه ها باشد. وظیفه شما کنار هم قرار دادن آیتم های مشابه همانند دیگر بازی های تطبیق ساز است اما در اینجا سرعت عمل هم مهم است و شما باید هر چه سریع تر اقدام به این کار بکنید؛ در طول بازی و با طی کردن مراحل می توانید سکه های بیشتری کسب کنید و شخصیت های مرموز این دنیای دوست داشتنی را ارتقا دهید.

ویژگی های بازی اندروید Wicked OZ Puzzle :

  • امکان انجام به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت
  • یکی از منحصر به فرد ترین بازی های Match 3
  • وجود شخصیت های جذاب و دوست داشتنی
  • وجود بیش از 200 مرحله کاملا سرگرم کننده
  • طی کردن مراحل چالش برانگیز و متفاوت
  • امکان رقابت با دوستان فیس بوکی خود
  • طراحی عالی، صداگذاری هیجان آور

Wicked OZ Puzzle که هم اکنون توسط وب سایت اندروید ایران مهیا شده استt می تواند انتخابی جذاب برای شما کاربران محترم به شمار رود که می خواهید وقت خود را با انجام بازی در گوشی خود بگذرانید و در عین حال از انجام آن نیز لذت ببرید. همین حالا می توانید جدیدترین نسخه آن را به صورت رایگان و لینک مستقیم دانلود کنید؛ همچنین می توانید با مطالعه پست، مشاهده مقادیر درج شده در ابتدای پست، امتیاز کاربران در گوگل پلی، مشاهده تریلر و اسکرین شات های موجود بهترین تصمیم را برای نصب این بازی بگیرید.

  1. برای بازی تا به این لحظه مودی ریلیز نشده؛ به محض ریلیز مود به پست اضافه خواهد شد.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Wicked OZ Puzzle 2.4.2 بازی پازل و کژوال فوق العاده اندروید