دانلود World of Warships Blitz 0.5.72 بازی نبرد کشتی ها جنگی اندروید + دیتا

      دیدگاه‌ها برای دانلود World of Warships Blitz 0.5.72 بازی نبرد کشتی ها جنگی اندروید + دیتا بسته هستند

دانلود World of Warships Blitz 0.5.72 بازی نبرد کشتی ها جنگی اندروید + دیتا

World of Warships Blitz عنوان جذاب و فوق العاده نبرد ناو ها جنگی در سبک برای دستگاه های اندروید می باشد که به روایتی از جنگ جهانی دوم می‌ پردازد. این بازی در اصل نسخه موبایل بازی محبوب World of Warships محسوب می شود که پیش از این برای کامپیوترهای شخصی عرضه شده بود. تانک های World of Tanks را با کشتی های جنگی عوض کنید و به جای محیط های زمینی هم از دریاها استفاده نمایید؛ بازی با ترکیب سبک اکشن و توانسته تا عنوانی فوق العاده مهیج را از نبردهای دریایی در اختیار شما قرار دهد که در آن می توانید با انتخاب ناوهای مختلف در کلاس های گوناگون نظیر ناوهای هواپیما بر و ناوچه ها به نبردی هیجان انگیز رفته و کشتی های دشمن را یکی پس از دیگری نابود کنید.

در World of Warships Blitz بیش از 80 کشتی جنگنده وجود دارد که در طول بازی یکی پس از دیگری باز شده و می توانید از قابلیت های آن ها استفاده نمایید، اما همانطور که گفته شد با توجه به سبک بازی تنها استفاده از یک کشتی به درستی کافی نخواهد بود بلکه باید قادر باشید ناوگان خود را به درستی هدایت کنید تا دشمنان سر سخت خود را در محیطی عظیم با جزییات فراوان شکست دهید و به کابوس بقیه بازیکنان تبدیل شوید. مهمترین نکته بازی گرافیک بی‌ نظیر و پر جزئیات آن است که می‌ تواند صحنه‌ های پر بر خورد نبرد را به زیبایی هر چه تمام تر به رخ بکشد، همچنین بازی دارای نقشه‌ های مختلفی است که می‌ توانید از هر کدام با استفاده از استراتژی دقیق خود استفاده کنید. یکی دیگر از ویژگی‌ های مهم بازی امکان چت کردن با هم تیمی‌ های خود در حین انجام بازی است که برای یک بازی ویژگی‌ مهمی به حساب می‌آید.

ویژگی های بازی اندروید World of Warships Blitz :

  • امکان تکمیل چالش های مختلف و دلخواه بر اساس توانایی های شما
  • ترکیب فوق العاده ای از مبارزات دریایی در سبک اکشن و استراتژی
  • کنترلرهای لمسی روان و قابل تنظیم برای کنترل و هدایت ناو ها
  • سیستم بی نظیر و فوق العاده راحت برای هدایت کشتی ها
  • امکان رقابت آنلاین با سایر کاربران در سر تا سر جهان
  • گرافیک بی‌ نظیر و پر جزئیات و صداگذاری فوق العاده
  • وجود بیش از 80 کشتی با قابلیت های مختلف
  • نبرد و انجام با سایر بازیکنان جهان
  • استفاده از تاکتیک های نظامی مختلف

بدون هیچ تردیدی World of Warships Blitz درست مانند نسخه کامپیوتر آن توانسته تا عنوانی جذاب را به کاربران اندرویدی ارائه دهد و آن ها هم بتوانند آت را تجربه کنند. هم اکنون می توانید آخرین و جدیدترین نسخه به همراه فایل دیتا آن را از وب سایت اندروید ایران دانلود کنید؛ در ضمن می توانید با مطالعه پست، مشاهده مقادیر درج شده در ابتدای پست، امتیاز کاربران در گوگل پلی و اسکرین شات های موجود بهترین تصمیم را برای نصب این بازی بگیرید و از یک بازی جنگی و مبارزات دریایی در سبک اکشن و استراتژی لذت ببرید.

  1. بازی آنلاین بوده و اتصال اینترنت پایدار (ترجیحا Wi-Fi) به صورت دائمی الزامیست.
  2. برای بازی تا به این لحظه مودی ریلیز نشده؛ به محض ریلیز مود به پست اضافه خواهد شد.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود World of Warships Blitz 0.5.72 بازی نبرد کشتی ها جنگی اندروید + دیتا