دانلود Zapya 4.5.1 جدیدترین نسخه زاپیا برای اندروید + ویندوز

      دیدگاه‌ها برای دانلود Zapya 4.5.1 جدیدترین نسخه زاپیا برای اندروید + ویندوز بسته هستند

دانلود Zapya 4.5.1 جدیدترین نسخه زاپیا برای اندروید + ویندوز

دانلود Zapya جدیدترین نسخه زاپیا برای اندروید + ویندوزZapya – File Transfer, Sharingزاپیا سریع ترین ابزار برای انتقال و اشتراک فایل چند پلتفرمی می باشد و جایگزینی بسیار عالی برای بلوتوث خواهد بود. اگر از آن دسته از کاربرانی هستید که به اشتراک گذاری و نقل و انتقال فایل علاقمندید و روزانه فایل های زیادی را از طریق درگاه بلوتوث گوشی اندرویدی خود به دوستان و آشنایان و حتی خانواده خود ارسال می کنید و بعضا برای فایل هایی با حجم بالا مدت زمان طولانی را منتظر می مانید و با خود آرزو می کردید که ای کاش قادر بودید، باید عرض کنیم که وقت خداحافظی با بلوتوث مدت هاست که گذشته و کمی هم دیر شده!

زاپیا را می‌ توان بهترین اپ در زمینه انتقال اطلاعات بین ابزارهای مختلف دانست، بیش از 50 میلیون کاربر در دنیا در حال حاضر در حال به اشتراک گذاشتن فایل با همدیگر هستند. شما هم به این میهمانی فایل دعوتید! فرقی نمی کند با چه دستگاهی می خواهید فایل مبادله کنید، PC یا iOS یا WP ها هم در این میهمانی فایل شریکند. با استفاده از می‌ توانید با سرعتی بسیار بیشتر از نسخه‌ های گوناگون بلوتوث نسبت به ارسال و دریافت داده اقدام نمایید. سرعت زاپیا چیزی بین 2 تا 10 مگابایت در ثانیه است چرا که ارتباط بین ابزارها از طریق Wi-Fi انجام می‌شود. این اپلیکیشن با استفاده از شبکه‌ وای فای به ارسال و دریافت داده می‌ پردازد، بنابراین دو نفری که قصد تبادل اطلاعات از طریق این اپلیکیشن را دارند باید به یک شبکه‌ وایفای متصل باشند و این نرم افزار بر روی هر دو گوشی گیرنده و فرستنده نصب باشد سپس به انتقال فایل هایتان پرداخته و از سرعت بالای انتقال لذت ببرید.

قابلیت های نرم افزار زاپیا Zapya – File Transfer, Sharing اندروید:

  • امکان پشتیبان گیری و ارسال لیست کانتکت ها و حتی پیامک های گوشی شما به گوشی دلخواه
  • ارسال و دریافت فایل به صورت غیر مستقیم از طریق اینترنت و Wi-Fi تا 10 برابر بلوتوث
  • حجم کم 2 مگابایت برای ارسال به گوشی های دوستانتان و استفاده از نرم افزار
  • ارسال و دریافت فایل به صورت مستقیم بدون اینترنت و Wi-Fi تا 128 برابر بلوتوث
  • امکان ایجاد گروه های مختلف دوستان برای ارسال گروهی فایل یا نرم افزار
  • ارسال و دریافت فایل ها به PC یا iOS یا WP ها از طریق درگاه وایرلس
  • اینترفیس بسیار شیک و سبک همراه با گرافیکی جدید

و….
اگر فردی که بر روی گوشی یا تبلت خود اپلیکیشن زاپیا را نصب نموده و به یک شبکه‌ وای فای متصل باشد، می‌تواند لیست کاملی از دوستان خود را که در آن شبکه حضور دارند را مشاهده نموده و در صورت تمایل اقدام به ارسال یا دریافت داده بنماید. نکته‌ مهم در مورد زاپیا این است که می‌توانید هرگونه فایلی را بدون محدودیت ارسال نمایید و همچنین از طریق تنظیم اپ می‌توانید تعیین کنید که کدام نوع از فایل‌ های شما نباید از طریق این برنامه منتقل شوند.

راهنمای استفاده از نرم افزار:

نرم افزار را اجرا کنید و برای اولین بار برای خود یک آواتار بسازید و پس از آن در صفحه جدید لیستی از بازی ها و برنامه های شما به نمایش در می آید که بر روی connect to friends لمس کنید و نفر دوم باید در گوشی خود create group را انتخاب کند. پس از ساخت گروپ گزینه connect to friends به wating for friends تغییر خواهد کرد که نفر دوم باید در گوشی خود connect to friends را انتخاب کند و به انتقال فایل ها بپردازند.

نسخه کامپیوتری زاپیا :

از سرعت و قابلیت های بالایی برخوردار است، با استفاده از zapya شما قادر خواهی بود تا به وسیله وای فای گوشی و کامپیوتر را به همدیگر منتقل کنید و برنامه ها، بازی ها و دیگر فایل های دلخواه را از کامپیوتر به گوشی آندروید انتقال دهید. برای استفاده از زاپیا باید نرم افزار آن هم بر روی آندروید و هم بر روی کامپیوتر نصب باشد.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Zapya 4.5.1 جدیدترین نسخه زاپیا برای اندروید + ویندوز

تلگرام نارنجی