دانلود Apes Hunter – Jungle Survival 1.1.3 بازی اکشن شکارچی میمون اندروید + مود

      دیدگاه‌ها برای دانلود Apes Hunter – Jungle Survival 1.1.3 بازی اکشن شکارچی میمون اندروید + مود بسته هستند

دانلود Apes Hunter – Jungle Survival 1.1.3 بازی اکشن شکارچی میمون اندروید + مود

Apes Hunter – Jungle Survival گیم جدید و فوق العاده زیبا با طراحی بی نظیر در سبک _blank اول شخص برای دستگاه های هوشمند مبتنی بر سیستم‌ عامل‌ اندروید می باشد. شما باید در نقش یک تیرانداز ایفای نقش کنید، انواع اسلحه های مرگبار با بردهای مختلف در اختیار شما قرار داده می شود که با استفاده از آن ها باید صدها نوع بوزینه و یا همان میمون های بدفرم که پیش روی خود می بینید را شکار کرده و برای تبدیل شدن به شکارچی افسانه ای تلاش کنید و در نهایت یکی از متفاوت ترین بازی های اسنایپری اندروید را تجربه کنید.

از مهارت های تیراندازی خود استفاده کنید و ماموریت های مختلف را تکمیل کنید و با میمون های تروریستی با استفاده از سلاح خود مبارزه کنید. دو راه برای نجات از این جزیره وجود دارد یکی کشتن تروریست هادر مبارزه برای ادامه زندگی و دومی این است که خودتان را پنهان کنید و آن ها را در ماموریت هایشان شکار کنید و تیم مهاجمان را از بین ببرید. از نقشه های پنهان برای رسیدن به مقصد مخفی از روسای بی رحم استفاده کنید تا با استفاده از تاکتیک های مختلف آن ها را نابود کنید. بازی تماما در مکان ها و محیط های مختلف جنگلل که همگی با جزئیات بالا و به صورت واقعی طراحی شده اند صورت می پذیرد و کنترلرهای لمسی به شما امکان حرکت به راست و چپ، استفاده از تفنگ و دوربین آن و شلیک به سمت میمون ها را می دهد.

ویژگی های بازیی اندروید Apes Hunter – Jungle Survival :

  • در دسترس قرار گرفتن ده ها سلاح مرگبار با قدرت های منحصر به فرد
  • انواع توانایی ها و دستاوردهای مختلف برای باز کردن توسط شما
  • شروع یک ماجراجویی در مکان های واقعا مهیج و منحصر به فرد
  • گرافیک فوق العاده عالی با طراحی های سه بعدی و پر جزئیات
  • گیم پلی حرفه ای و بسیار رقابتی در سبک بازی های FPS
  • شامل بودن ده ها نوع مختلف از بوزینه ها و میمون ها
  • دارای مأموریت های مختلف با محیط های متنوع
  •  متفاوت ترین بازی های اسنایپری اندروید
  • یک بازی شکار بر اساس فیزیک پویا

اگر از مریدان به بازی شکار حیوانات هستید بدون شک Apes Hunter Jungle Survival با داشتن گیم پلی اعتیاد آور می تواند نظرتان را به خود جلب کند؛ همین حالا می توانید با توجه به مقادیر درج شده در ابتدای پست، امتیاز کاربران گوگل پلی، مشاهده تریلر و اسکرین شات های موجود بهترین تصمیم را برای دانلود و نصب نسخه اصلی به همراه نسخه مود (پول نامحدود) بازی اکشن شکارچی بوزینه ها از وب سایت اندروید ایران بگیرید.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Apes Hunter – Jungle Survival 1.1.3 بازی اکشن شکارچی میمون اندروید + مود