دانلود AZ Screen Recorder 4.9.0 برنامه ضبط فیلم از صفحه نمایش اندروید + مود

      دیدگاه‌ها برای دانلود AZ Screen Recorder 4.9.0 برنامه ضبط فیلم از صفحه نمایش اندروید + مود بسته هستند

دانلود AZ Screen Recorder 4.9.0 برنامه ضبط فیلم از صفحه نمایش اندروید + مود

AZ Screen Recorder – No Root یکی از بهترین و قدرتمندترین نرم افزارهای فیلمبرداری یا همان  بدون نیاز به روت مخصوص دستگاه های اندرویدی است که به شما این امکان را می دهد که از صفحه نمایش دیوایس اندرویدیتان فیلمبرداری کنید و در نهایت آن را در حافظه ذخیره نمایید! این نرم افزار از آخرین API اندروید 5 استفاده می کند که توانسته نام خود را در بسیاری از سایت های معتبر همچون فروشگاه گوگل پلی، یاهو نیوز، دروید لایف، اندروید سنترال، سی نت و… بدرخشاند و جای خود را در لیست نرم افزارهای ویژه باز کند.

فیلمبرداری از صفحه نمایش اندروید بدون نیاز به روت

فیلمبرداری از محیط اندروید با کیفیت تمام HD تا وضوح تصویر پایین تر، امکان Pause کردن ویدئو، ضبط همزمان صدا از میکروفون، نمایش محل تماس انگشت با صفحه، امکان تنظیم تایمر و به اشتراک گذاری خروجی از امکاناتی است که با بدست خواهید آورد. این نرم افزار این قابلیت را در اختیارتان قرار می دهد که از محیط بازی ها و برنامه ها و هر جای گوشیتان که دوست دارید فیلمبرداری کنید! تنظیمات مختلفی برای تعیین میزان کیفیت، تاخیر ضبط، وقف هنگام خاموش شدن صفحه، توقف با لرزش، نشان دادن شاخص لمس، کوچک کردن برنامه و غیره نیز وجود دارند که می توانید به دلخواه آن ها را فعال/غیرفعال نمایید.

مهمترین نکته در مورد این نرم افزار در کنار رایگان بودن و عدم نیاز به ، نداشتن محدودیت زمانی برای فیلم برداری و همچنین عدم اضافه کردن واترمارک به ویدئوی خروجی است، از این رو بهترین گزینه حال حاضر در اندروید، برای تهیه کلیپ های تبلیغاتی، ساخت آموزش، فیلم تبلیغاتی، اظهار نظر درباره بازی، ضبط ویدئوهای چت، نمایش گیم پلی و بسیاری از موارد دیگر همین AZ Screen Recorder محسوب می گردد.

قابلیت های نرم افزار AZ Screen Recorder – No Root اندروید:

  • دسترسی به رزولوشن های مختلف برای ضبط فیلم با کیفیت بالا
  • قابلیت قرار دادن واتر مارک زنده بر روی فیلم های در حال ضبط
  • قابلیت ضبط صداهای پس زمینه و میکروفن به صورت همزمان
  • دارا بودن پلیر داخلی برای پخش ویدئوهای ضبط شده
  • قابلیت ویرایش و اصلاح فایل های ویدئویی ضبط شده
  • گزینه نمایش شاخص لمس صفحه هنگام فیلمبرداری
  • تایمر شمارش معکوس برای ضبط فیلم های آموزشی
  • قرار دادن انواع استیکر و متن بر روی فایل ها
  • نداشتن هیچ گونه محدودیت در هنگام ضبط
  • نیاز نبودن به هیچ گونه دسترسی به روت
  • شروع ضبط فیلم تنها با یک لمس ساده
  • قابلیت تنظیم بیت ریت به صورت دلخواه

به نظر می رسد که این ابزار کاربردی بیشترین محبوبیت را در میان توسعه دهندگان اپلیکیشن ها خواهد داشت، از این رو آن را در کنار کاربران عادی به تمامی برنامه نویسان سیستم عامل اندروید پیشنهاد می کنیم و مطمئناً بسیاری از شما نیز تاکنون دنبال همچنین برنامه ای بوده اید اما موفق به یافتنش نشدید، پس زمان را از دست نداده و جدیدترین نسخه پرمیوم و حرفه ای با دارا بودن تمامی قابلیت ها + نسخه مود نرم افزار AZ Screen Recorder – No Root Premium را به صورت رایگان از وب سایت اندروید ایران دریافت نمایید.

ویژگی های نسخه مود :

  1. بهینه سازی گرافیک و مرتب سازی کدنویسی برنامه
  2. پشتیبانی از زبان های : English, Russian, Ukrainian

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود AZ Screen Recorder 4.9.0 برنامه ضبط فیلم از صفحه نمایش اندروید + مود