دانلود Cat Quest 1.0.155 بازی نقش آفرینی ماموریت گربه اندروید + مگامود

      دیدگاه‌ها برای دانلود Cat Quest 1.0.155 بازی نقش آفرینی ماموریت گربه اندروید + مگامود بسته هستند

دانلود Cat Quest 1.0.155 بازی نقش آفرینی ماموریت گربه اندروید + مگامود

Cat Questماموریت گربه گیم آفلاین جدید و سرگرم کننده در سبک و اکشن می باشد که برای دستگاه های هوشمند مبتنی بر سیستم‌ عامل‌ اندروید و آیفون عرضه شده است. با نصب بازی Cat Quest بر روی اسمارتفون تان می توانید یک بازی دو بعدی در جهان بازی همانند بازی های Open World چرخیده و به مبارزه با موجودات مختلف بپردازید و بدین ترتیب به مراحل بالاتر صعود کنید. شما باید در نقش گربه‌ ای دوست داشتنی به ماجراجویی مشغول شده تا آدم‌ های بد داستان را فراری دهید، ماموریت ها را تکمیل کرده، با آدم بد‌ها مبارزه کنید، با غول ها سر شاخ شوید و در نقشه های بزرگ فالینارد به کاوش بپردازید و در نهایت ماموریت های متعدد را تکمیل کنید.

Cat Quest علاوه بر الهام گیری از سری بازی Legend of Zelda از مواردی چون بازی Skyrim و سری بازی Final Fantasy نیز الگوه برداری کرده است؛ در واقع تعداد بیش از 60 مهمان جانبی در روند بازی، رویارویی با بیش از 60 سیاه چال و غار بزرگ، غارت کردن منابع برای پیشرفت، گیم پلی اعتیاد آور و خیلی موارد دیگر در دنیای Cat Quest انتظار شما را می کشد! همچنین این بازی دارای بخش های مختلفی برای آنلاک کردن می باشد که ممکن است در یک مرحله از بازی شما در یک داستان غم انگیز شرکت داشته باشید و یا در یک داستان خیانت و پیروزی شرکت داشته باشید.

ویژگی های بازی اندروید Cat Quest :

  • دارای محتوای داستانی غم انگیز، خیانت، ماجراجویی، پیروزی و… گربه ها
  • دنیای فانتزی و بیش از 60 مهمان جانبی در روند بازی
  • انجام مبارزات نفس گیر در زمان واقعی realtime
  • امکان غارت کردن منابع برای پیشرفت در بازی
  • رویارویی با بیش از 60 سیاه‌ چال برای غارت
  • عنوانی دو بعدی جهان‌ باز نقش آفرینی
  • بهره گیری از نمای دوربین آیزومتریک
  • نابودی انواع دشمنان و موجودات
  • محیط گرافیکی پر از زرق و برق

وب سایت AndroidIRAN این بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده را در دو نسخه عادی و مود شده جهت دانلود آماده کرده است.

Cat Quest قابل اجرا به صورت کاملاً آفلاین می باشد و نیازی به دیتا ندارد، همچنین قادرید جهت آشنایی بیشتر با بازی مقادیر درج شده در ابتدای پست، امتیاز کاربران گوگل پلی، اسکرین شات ها و تریلری از گیم پلی بازی را مشاهده کرده و تصمیم نهایی را برای نصب بازی نقش آفرینی تلاش گربه بگیرید.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Cat Quest 1.0.155 بازی نقش آفرینی ماموریت گربه اندروید + مگامود