دانلود Chaos Battle League 1.4.1 بازی نبرد هرج و مرج اندروید + دیتا + مود

      دیدگاه‌ها برای دانلود Chaos Battle League 1.4.1 بازی نبرد هرج و مرج اندروید + دیتا + مود بسته هستند

دانلود Chaos Battle League 1.4.1 بازی نبرد هرج و مرج اندروید + دیتا + مود

Chaos Battle Leagueلیگ نبرد هرج و مرج یکی از بهترین بازی‌ های سرگرم‌ کننده و هیجان‌ انگیز سبک می باشد که برای سیستم عامل اندروید و آیفون عرضه شده است که شما را وارد لیگی پر از نبردهای هیجان انگیز با کارکترهای خشن و البته دوست داشتنی می کند. در این بازی سریع و مولتی پلیر که شباهت زیادی به بازی دارد شما باید چندین شخصیت، وسیله دفاعی و توانایی را در طول تاریخ و افسانه­ ها را به دست آورده و آن ها را ارتقا دهید، همچنین با شکست دادن دشمنان خود علاوه بر کسب افتخار به جمع برترین کاربران سر تا سر دنیا صعود کنید و پاداش های شگفت انگیزی دریافت کنید، علاوه بر این موضوع می توانید به یک اتحاد پیوسته و با تبادل کارت ها با یک دیگر و تکمیل مراحل پاداش هایی برای همه اعضا به دست آورید.

در Chaos Battle League دو برج مراقبت در کنار پایگاه اصلی تعبیه شده که به واسطه‌ بمب‌ های خود از پایگاه مراقبت می‌ کنند، در این میان هر بازیکن دارای یک مخزن انرژی و هر کارت میزان انرژی مخصوص به خود را دارا است، از این‌ رو اولین نکته‌ ای که باید آن را به ذهن خود بسپارید، این است که بی دلیل و بدون هدف از کارت‌ های خود استفاده نکنید. قبل از هر مسابقه ابتدا میز خود را با کارت‌ هایی که به آن‌ ها نیاز دارید بچینید و سپس گزینه مبارزه را بفشارید و وارد بازی شوید. نکته‌ دیگری که باید شدیدا به آن عمل کنید، استفاده از کارت‌ ها در جای مناسب خود است؛ کارت‌ های معمولی، کارت‌ های خاص و کارت‌ های ویژه که هر کدام قابلیت‌ های خاص خود را دارند و یک کارت دیگر که حکم آلتیمیت را دارد. استفاده‌ درست و به‌ موقع از این کارت‌ ها می‌تواند برگ برنده شما باشد یا اگر به درستی استفاده نکنید، شک نکنید که در یک چشم بر هم زدن نابود خواهید شد.

ویژگی های بازی اندروید Chaos Battle League :

  • امکان ساخت یا ملحق شدن به یک اتحاد برای بالاتر رفتن سطح کارت ها و به اشتراک گذاری استراتژی
  • امکان رقابت با سایر کاربران در نبردهای هیجان انگیز و لحظه ای برای صعود به جمع بهترین ها
  • استفاده از توانایی های ویژه قدرتمند برای به دست آوردن برتری یا متوقف کردن مخالفان خود
  • به انجام رساندن ماموریت ها برای افزایش سطح انجمن خود و باز کردن قفل لوازم سودمند
  • امکان شخصی سازی تیم خود و برج های دفاعی برای پیروز شدن در مقابل رقبا
  • امکان استفاده از هر کارتی در مجموعه کارت هایتان به دلخواه
  • امکان ساخت یک گروه (Guld) یا پیوستن به گروه های دیگر
  • استفاده از ابزار های مخصوص برای شکست دادن دشمنان
  • تکمیل کردن ماموریت ها برای بالاتر بردن سطح اتحاد خود

چه کسی پیروز نبرد است عده ای دزد دریایی یا مومیایی های خشمگین ؟ موجودات فضایی یا خون آشام ها ؟ یک تفنگدار در مقابل یک غول یک چشم ؟ یک گاو انسان­ نما در مقابل گروهی از نینجاها ؟ خوب در بازی Chaos Battle League که هم اکنون به طور رایگان توسط وب سایت اندروید ایران برای شما مهیا شده است می توانید به جواب سوالات خود رسیده و از یک بازی پر هیجان نیز لذت ببرید. هم اکنون نسخه اصلی و نسخه مود به همراه فایل دیتا بازی در دستان شماست!

  1. بازی آنلاین بوده و اتصال اینترنت پایدار (ترجیحا Wi-Fi) به صورت دائمی الزامیست.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Chaos Battle League 1.4.1 بازی نبرد هرج و مرج اندروید + دیتا + مود