دانلود Critical Ops 0.9.1.f191 بازی اکشن عملیات بحرانی اندروید + دیتا + مود

      دیدگاه‌ها برای دانلود Critical Ops 0.9.1.f191 بازی اکشن عملیات بحرانی اندروید + دیتا + مود بسته هستند

دانلود Critical Ops 0.9.1.f191 بازی اکشن عملیات بحرانی اندروید + دیتا + مود

Critical Ops – عملیات بحرانی عنوانی نفس گیر و هیجان انگیز در سبک و تیراندازی، از زاویه دید اول شخص یا همان FPS برای سیستم عامل اندروید می باشد که عکس العمل ها و مهارت های تاکتیکی شما را می آزماید. تجربه هیجان یک جنگ تروریستی مدرن که در آن شما باید به عنوان یک نیروی ضد تروریستی در عملیات های وخیم ضربتی مبارزه کنید و یا در جبهه مقابل نقش آفرینی کرده و هدف را به عنوان یک تروریست تخریب کنید. بازی های زیادی هستند که سعی کرده اند تجربه ای مشابه از شوترهای معروف رایانه های شخصی همانند کانتر استرایک را به دارندگان اسمارت فون ها هدیه بدهند، اکنون Critical Ops آمده تا تمام معادلات شوترهای موبایلی را به هم ریخته و مخاطبین را با المان های مثبتش شگفت زده کند.

جدا از گیم پلی فوق العاده نرم Critical Ops که آن را می توانیم از بخش های حیاتی عناوین شوتر بنامیم، محیط های مختلف، قابلیت شخصی سازی اسلحه ها و یک گرافیک مناسب از بقیه نقاط قوت بازی عملیات وخیم به شمار می روند و می تواند تجربه ای بی نظیر از این سبک را به شما ارائه کند که تاکنون مشابه آن را در سایر بازی های اندرویدی ندیده اید. از نکات جالب این بازی می توان به این موضوع اشاره کرد که شما قادر خواهید بود در بازی هم نقش تروریست ها را ایفا کنید هم نقش پلیس. به عبارت دیگر می توانید کارکتر خود را یک تروریست انتخاب نموده و برای بمب گذاری تلاش کنید با اینکه بالعکس با انتخاب نقش پلیس برای نجات مردم از دست تروریست ها تلاش کنید. بازی در حال حاضر دارای دو بخش بازی تیمی و Deathmatch است که هر کدام از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند و در بخش تیمی شما می توانید با دوستان خود یک تیم تشکیل داده و با سایر کاربران به رقابت بپردازید.

ویژگی های بازی اندروید Critical Ops :

  • امکان شرکت در نبردها در نقش تروریست ها یا نیروهای پلیس
  • دارای محیط های مختلف برای نبردهای تروریستی و پلیسی
  • وجود سلاح های متنوع، ماموریت و مراحل بحرانی در بازی
  • اشتراک گذاری امتیازات در شبکه های اجتماعی با دوستان
  • گرافیکی بی نظیر و چشم گیر در کنار سلاح‌ هایی مدرن
  • گیم پلی شوتر اول شخص در سبک های اکشن
  • امکان تشکیل تیم با دوستان خود و رقابت با رقبا
  • طراحی دو بخش بازی تیمی یا Deathmatch

آیا برای انجام یک بازی عالی، اکشن و اول شخص شوتر آماده هستید؟ اگر به دنبال یک شوتر اول شخص خوب در گوشی های اندرویدی هستید Critical Ops می تواند این تجربه را به شما ارائه دهد که هم اکنون آخرین جدیدترین نسخه معمولی + نسخه مود به همراه فایل دیتا آن نیز از وب سایت اندروید ایران قابل دریافت است؛ در ضمن می توانید با مطالعه پست، مشاهده مقادیر درج شده در ابتدای پست، امتیاز کاربران در گوگل پلی، مشاهده تریلر و اسکرین شات های موجود بهترین تصمیم را برای نصب بازی اکشن و تفنگی عملیات بحرانی بگیرید.

  1. استفاده از شبکه اینترنت و ترجیحا Wi-Fi مورد نیاز است.
  2. در آپدیت جدید بازی تمهیدات امنیتی به شدت افزایش یافته است به طوری که اگر بازی از جایی به غیر از مارکت گوگل پلی دانلود و نصب شود ممکن است با خطای آپدیت مواجه شوید؛ نسخه اصلی بازی را از گوگل پلی دریافت نمائید.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Critical Ops 0.9.1.f191 بازی اکشن عملیات بحرانی اندروید + دیتا + مود